השוק

דרמה בדלתא: מדוע הבכיר פורש אחרי 4.5 שנים בתפקיד?

חברת דלתא גליל תעשיות דיווחה כי אסף אלפרוביץ', סמנכ"ל הכספים הראשי (CFO) של החברה, הודיע במפתיע למנכ"ל החברה על רצונו לסיים את תפקידו בחברה, זאת לאחר כהונה בת ארבע שנים וחצי: "אני עובר לנהל חברה פרטית"
מערכת ice | 
דלתא (צילום פייסבוק/ קניון עופר מרום)
חברת דלתא גליל תעשיות דיווחה היום (חמישי) לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי אסף אלפרוביץ', סמנכ"ל הכספים הראשי (CFO) של החברה, הודיע במפתיע למנכ"ל החברה, אייזיק דבאח, על רצונו לסיים את תפקידו בחברה, זאת לאחר כהונה בת ארבע שנים וחצי.
אייזיק דבאח, מנכ"ל דלתא גליל, מסר אחרי ההודעה על הפרישה של אלפרוביץ' כי: "ברצוני להודות לאסף על פעילותו ותרומתו הרבה לדלתא ולהישגיה במרוצת השנים האחרונות. לאסף היה חלק חשוב בעשייה ובעיצוב דמותה של דלתא כחברה מובילה עולמית בתחומים הרבים שבהם היא פועלת. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו".
 
אסף אלפרוביץ', סמנכ"ל הכספים הראשי של דלתא, שהודע כעת על פרישה, מסר כי: "אני מודה לאייזיק ולדירקטוריון דלתא גליל על ההזדמנות שניתנה לי. דלתא הייתה עבורי בית חם, וצברתי בה ניסיון שלא יסולא בפז. אני גאה בתרומתי לחברה ובשיתוף הפעולה שהיה לי עם צוות ההנהלה והעובדים לאורך השנים. אני עובר לנהל חברה פרטית, ואני נרגש לקראת האתגרים וההזדמנויות החדשות שממתינים לי בתפקידי הבא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה