השוק

הטוטו רושם רווחי שיא: ההכנסות הסתכמו ב-3.48 מיליארד שקל

הטוטו מפרסם את התוצאות הכספיות לשנת 2023, מהן עולה כי הכנסות הטוטו ווינר הסתכמו ב-3.48 מיליארד שקלים. ערוץ האון ליין של הטוטו קבע שיא הכנסות בסך כ-870 מיליון שקלים ובסך הכל ייצר כ-25% מהכנסות החברה. סכומי הפרסים שחילק הטוטו ללקוחות: 2.3 מיליארד שקלים

מערכת ice | 
שבתאי צור (צילום יח"צ)
הטוטו, המועצה להסדר ההימורים בספורט, מפרסם את הדו"חות הכספיים לשנת 2023 על פיהם קטף הטוטו הישגים משמעותיים כאשר רשם את הרווחים הגבוהים בתולדותיו.
למרות שבשנה זו לא התקיים אירוע ספורט גדול, הכנסות הטוטו ווינר הסתכמו ב-3.48 מיליארד שקלים. ערוץ האון ליין של הטוטו קבע שיא הכנסות בסך כ 870 מיליון שקלים ובסך הכל ייצר כ-25% מהכנסות החברה. סכומי הפרסים שחילק הטוטו ללקוחות: 2.3 מיליארד שקלים.
מלבד זאת, צוין כי הליגה הספרדית כבשה את פסגת הליגות הפופולאריות של משתתפי ה-Winner. ליגת האלופות מוקמה במקום ה-2 וה-NBA הוצג במקום ה-3. משחק גמר ליגת האלופות בין מנצ'סטר סיטי לאינטר היה המכניס ביותר, עם הכנסות בסך 7.2 מיליון שקלים. מלבד זאת, צוין כי גמר גביע המדינה בין בית"ר ירושלים למכבי נתניה  - המשחק המכניס ביותר בזירה המקומית.
שבתאי צור, יו"ר הטוטו, בירך על הישגי הארגון והדגיש: "ב- 3 השנים האחרונות קידמנו שורה ארוכה של מהלכים אשר נועדו לשפר את חוויית הלקוח ולהגדיל את שיעור הרווחיות של החברה".
מאיר ברדוגו מנכ"ל הטוטו בפועל הוסיף: "ביצענו שורה של מהלכים והתאמות לנסיבות והאירועים אשר בזכותם הצלחנו לסגור את השנה עם גידול של כמעט 300 מיליון שקלים בתקציב ההכנסות, ורווחי שיא של כל הזמנים בסך 800 מיליון שקלים, שיסייעו למדינה בהתמודדות מול האתגרים הלאומיים הרבים שבפניה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה