השוק

גילת קוטפת הישג נוסף: ממי קיבלה הזמנה בהיקף של כ-5 מיליון דולר?

חברת גילת ממשיכה לצבור הישגים מרשימים: המובילה העולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית קיבלה הזמנה בהיקף של כ-5 מיליון דולר מספקית תקשורת מובילה באמריקה הלטינית
מערכת ice | 
אנטנה של גילת (צילום יחצ)
חברת גילת רשתות לוויין, מובילה עולמית בטכנולוגיה לרשתות תקשורת לוויינית, פתרונות ושירותים לרשת לוויינית, הכריזה היום (רביעי) כי היא קיבלה  הזמנה בהיקף של כ-5 מיליון דולר מספקית תקשורת מובילה באמריקה הלטינית.
ספקית התקשורת המובילה מספקת שירותי סלולר דור 4 ואינטרנט על תשתית גילת למקומות מרוחקים בהם  לא הייתה תקשורת דור רביעי כלל. על ההישג הענק שקטפה חברת גילת, ציין חגי כץ, סמנכ"ל מוצרים ושיווק בחברה: "ספקית התקשורת המובילה בחרה אותנו הודות לערך שמספק השירות של גילת והנוכחות המקומית שלנו באזור".
לצד זאת, הוסיף: "שיתוף הפעולה עם מובילי התעשייה מעיד על המצוינות הטכנולוגית של גילת ועל מיומנותנו במתן שירותים חיוניים גם בסביבות הסבוכות והקשות ביותר". גילת ממשיכה לקטוף לא מעט הישגים מרשימים בתחומה בימים האחרונים, זאת לאור העובדה כי אתמול (שלישי) דווח כי המובילה העולמית בטכנולוגית לרשתות תקשורת לוויינית קיבלה הזמנה נוספת בשווי של כמה מיליוני דולרים מארגון צבאי.
מדובר בהזמנה שמיועדת לפיתוח באמצעות תוכנה של מודם לוויני שיאפשר תקשורת לוויינית מהירה וניידת שמיועדת למשימות צבאיות. מלבד זאת, צוין כי מנייתה של החברה עלתה בכמעט 9% בשבוע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה