השוק

גילת ממשיכה לצבור הזמנות: המניה עלתה בכמעט 9% בשבוע

גילת לוויינים קיבלה הזמנה חדשה בכמה מיליוני דולרים למערכות תקשורת לוויינית ניידת, מוצפנת שמיועדת לצרכים צבאיים ומבוססת תוכנה; מניית גילת עלתה בכמעט 9% בשבוע
ניצן כהן | 
לווין (צילום pixabay)
גילת קיבלה הזמנה נוספת של כמה מיליוני דולרים מארגון צבאי. ההזמנה היא לפיתוח באמצעות תוכנה של מודם לוויני שיאפשר תקשורת לוויינית מהירה וניידת שמיועדת למשימות צבאיות. המערכות של גילת הפכו לפופולריות במהלך המלחמה, ומכאן היא מקבלת גלי הזמנות בתקופה האחרונה
את ההזמנה האחרונה קיבלה היום החברה מארגון צבאי בהיקף של מיליוני דולרים (מטבע הדברים הסכום המדויק לא נמסר על ידי החברה). ההזמנה היא לפיתוח מעניין של מודם מבוסס תוכנה שמיועד לספק תקשורת לוויניית מהירה שמיועדת למשימות צבאיות, מהירות וניידות. 
 
המודם הצבאי שיפותח נחשב למודם מהדור הבא שאמור, לטענת החברה, לקבוע סטנדרט חדש בגמישות משימתית. הוא יהיה מהיר להתקנה, קל לתפעול ועומד בדרישות צבאיות מחמירות. המודם יספק תקשורת לוויינית במהירות גבוהה למשימות עם תקשורת לוויינית בתנועה או תקשורת לוויינית נייחת.
בנוסף המודם יספק תקשורת לוויינית C4I (פיקוד, שליטה, תקשורת, מחשבים ומודיעין) מאובטחת בפס רחב המבטיחה עליונות מידע בשדה הקרב ללוחמים. הטכנולוגיות המתקדמות של המודם ממקסמות את זמינות הקישור, מייעלות את השימוש ברוחב הפס, ומאפשרות תפוקה גבוהה בכל מקום ובכל זמן בתנאי השטח המאתגרים ביותר.
"הזכייה הזו מוכיחה פעם נוספת את אמון הלקוחות שלנו בכך שגילת היא השותפה הנכונה באספקת פתרונות חדשניים למשימות קריטיות אשר עומדים בדרישות המחמירות ביותר," אמר אורי נאור, סמנכ"ל מגזר הביטחון הגלובלי של גילת. "פתרונות התקשורת הלוויינית המתקדמים שלנו מיועדים לשדה הקרב המקוון של היום ומשרתים את הצרכים של ממשלות ברחבי העולם".
גילת נמצאת בשליטת מאיר שמיר, פימי ומוסדיים (בעלת המניות הגדולה בחברה היא חברת הביטוח הפניקס). החברה נסחרת לפי שווי של 1.26 מיליארד שקל והמניה שלה עשתה מהלך עליות של 9% בשבוע אחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה