השוק

נקסט ויז'ן חוגגת: הזמנה בסך 1.4 מיליון דולר

נקסט ויז'ן מדווחת על עסקה נוספת תוך שבוע : החברה מדווחת על קבלת הזמנת בהיקף של כ- 1.4 מיליון דולר. מתחילת השנה דיווחה החברה על 6 עסקאות מהותיות בהיקף של 34.6 מיליון דולר
מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
נקסט ויז'ן חברה טכנולוגית המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרון צילומי, יום ולילה מיוצב לכלים קרקעיים ואוויריים כדוגמת מיקרו ומיני מזל"טים ורחפנים, בעלות יחס משקל/גודל וביצועים מהטובים בעולם, מדווחת היום על קבלת הזמנה נוספת לרכישת מצלמות ומוצרים נוספים של החברה בתמורה לסך כולל של כ-1.4 מיליון דולר. 
החברה תספק את ההזמנה עד לתום הרבעון השני של שנת 2024, בהתאם למועדים שנקבעו בהזמנה, כאשר התמורה תשולם בתנאים של שוטף +60 ממועד אספקת המוצרים ללקוח.
 
בשבוע שעבר דיווחה החברה על הזמנה נוספת בהיקף של 19.6 מיליון דולר. אותה הזמנה תסופק במספר פעימות במהלך שנת 2024, בהתאם למועדים שנקבעו בהזמנה. 20% מהתמורה בגינה שולמה לנקסט ויזן כמקדמה במועד ההזמנה ויתרת התמורה תשולם בהתאם למועדים שנקבעו בהזמנה ובכל מקרה בטרם אספקת המוצרים ללקוח בכל משלוח.
מתחילת השנה דיווחה נקסט ויז'ן על 6 עסקאות מהותיות למכירת מצלמות ומוצרים נוספים. סך עסקאות אלה מסתכם להיקף כולל של כ-34.6 מיליון דולר. עסקאות מהותיות מהוות חלק מההזמנות השוטפות שמקבלת החברה במהלך השנה מלקוחות קיימים וחדשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה