השוק

זהו המנכ"ל הישראלי שנבחר לרשימת 100 המשפיעים של טיים

המנכ"ל של חברת הצעצועים מאטל והאיש שעומד מאחורי הסרט "ברבי", ינון קרייז נבחר לאחד מ-100 האנשים המשפיעים של המגזין "טיים"
מערכת ice |  1
ינון קייזר (צילום יח"צ)
המנכ"ל של חברת הצעצועים מאטל והאיש שעומד מאחורי הסרט "ברבי", ינון קרייז נבחר היום (רביעי) לאחד מ-100 האנשים המשפיעים של המגזין "טיים". ב-2018, קרייז מונה לתפקיד מנכ"ל מאטל כשהחברה הייתה במשבר, ושש שנים לאחר מכן הצליח להוציא את החברה מצרות ובעיקר הפך את האייקון שלה, ברבי, לאחד הסרטים המצליחים בהיסטוריה. 
המפיק והבמאי ג׳יי.ג׳יי אברמס: "עבודתו המוערכת של קרייז בחברת הצעצועים החלה כשהמכירות היו איטיות וברבי הייתה רק בובה. הוא ארגן מחדש, תיאם ותכנן - דמיין את מאטל לא כחברת צעצועים אלא כחברת בידור".
 
"אלו מאיתנו שמכירים את ינון כבר שנים היו עדים לנחישותו העוצמתית להפוך את ברבי ומותגי מאטל אחרים לתופעות תרבותיות. אחת הדרכים שבהן הוא עושה זאת היא לסמוך על שותפים יצירתיים כמו גרטה גרוויג, שיעשו תנודות ענקיות באופן בלתי צפוי. עם מכירות צעצועים חזקות, פיתוח של עוד סרטי מאטל, וסרט שהכניס 1.5 מיליארד דולר מתחת לחגורתו - ינון רק מתחיל לצבור תאוצה".
גם רייצ'ל גולדברג פולין, שבנה הרש חטוף בעזה, נבחרה לרשימה. לאחר בחירתה אמרה: "התקווה היא חובתנו, אני מאמינה ואני חייבת להאמין בזה שהוא יחזור אלינו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תורם
    אמיר 04/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהצלחה לכוכבים
    סגור