השוק

באטמ בשיתוף פעולה חדש: זו התוכנית בה תשתתף

באטמ נבחרה להשתתף בתוכנית לאבחון מחלת השחפת המומנת על ידי האיחוד האירופי. באטמ תשתף פעולה עם National Research Council of Italy (CNR) לפיתוח פתרון מתקדם לאבחון מהיר של שחפת. שוק הדיאגנוסטיקה העולמית עבור מחלת השחפת נאמד ביותר מ-2 מיליארד דולר בשנה
מערכת ice | 
מוטי נגר באטמ (צילום אביתר נגר)
באטמ, (ת"א: BVC; לונדון: BVC), חברה טכנולוגית המתמקדת בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מתכבדת להודיע כי הקבוצה נבחרה להשתתף בתוכנית יוקרתית, הממומנת על ידי האיחוד האירופי, לפיתוח פתרון אבחון מהיר למחלת השחפת. הקבוצה אף זכתה במענק של 0.5 מיליון יורו לתקופה של 18 חודשים הראשונים של התכנית, עם פוטנציאל למימון נוסף בשלב הפיתוח הבא.
הקבוצה נבחרה על ידי  National Research Council of Italy (Consiglio Nazionale delle Ricerche) (“CNR”), בתהליך מיון שכלל חברות רבות ולאחר בחינה ארוכה ויסודית, להשתתף בתוכנית לצד אחד ממכוני המחקר של ה-CNR - המכון לניתוח מערכות ומדעי המחשב (IASI).
 
השתתפות הקבוצה בתכנית משקפת את האסטרטגיה שלה לקידום חטיבת הדיאגנוסטיקה של באטמ באמצעות פיתוח פתרונות דיאגנוסטיקה מולקולרית עבור שווקים משמעותיים של מחלות זיהומיות, כששוק הדיאגנוסטיקה העולמית עבור מחלת השחפת נאמד ביותר מ-2 מיליארד דולר בשנה. ההשתתפות מעידה גם על צעדים שהקבוצה נוקטת להניע צמיחה ברת קיימא לטווח הארוך על ידי השקעה מתמשכת בחדשנות, לשימור היתרון הטכנולוגיה של חטיבת הדיאגנוסטיקה.
התוכנית מיועדת לפיתוח מערכת דיאגנוסטית, מבוססת גישת Rolling Circle Amplification (“RCA”) עבור אבחון מהיר של שחפת ועמידותה לתרופות. התכנית מתבססת על עבודת הפיתוח הקיימת של חטיבת הדיאגנוסטיקה של באטמ, לפיתוח פתרון אבחון מהיר על בסיס RCA לשחפת ועמידות לתרופות. התוכנית זוכה למימון של קרן האירופית לפיתוח אזורי באמצעות התוכנית האופרטיבית האזורית של ממשלת מחוז לאציו.  
מוטי נגר, מנכ"ל באטמ: "הבחירה בנו על ידי מכון כה מוערך כמו CNR ליוזמה חשובה זו מעידה על ההכרה במומחיות שלנו בפיתוח פתרונות אבחון מתקדמים ומובילים בשוק. שחפת נותרה אחת המחלות הזיהומיות הקטלניות המובילות בעולם ומהווה איום בריאותי עולמי מתמשך. אנו מתכבדים לתרום לפיתוח פתרון, שבאמצעות אבחון מהיר ומדויק יותר, יוביל באופן משמעותי למניעה וטיפול יעילים יותר ובסופו של דבר להצלת חיים. פעילות זו משקפת את המחויבות שלנו לחדשנות מתמשכת לייצור פתרונות דיאגנוסטיקה מולקולרית ברמה עולמית בהתאם לאסטרטגיה שלנו. "
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה