השוק

בית ההשקעות IBI רוכש את חברת התוכנה: "מהלך אסטרטגי כפול"

רואטו, המפתחת מערכת לניהול לקוחות פנסיונים ופיננסים, תעבור לשליטת חברת IBI. המערכת מהווה כלי עזר משמעותי לסוכנים ומשרתת כמיליון לקוחות קצה. בית ההשקעות תשלב את המערכת באפליקציית המסחר העצמאי IBI SMART וצפויה להמשיך להשקיע ולפתח את המוצר. דייב לובצקי: "סל שירותים מותאם ורחב"
מערכת ice |  1
דייב לובצקי IBI (צילום יחצ/ אילן בשור, shutterstock)
בית ההשקעות IBI הודיע הבוקר (ראשון) כי רכש את חברת התוכנה רואטו (ROETO), המפתחת מערכת לניהול לקוחות פנסיונים ופיננסים. רואטו נותנת שירותים לכמיליון לקוחות קצה באמצעות מאות סוכנים העובדים מול כלל הגופים המוסדיים, בתי ההשקעות וחברות הביטוח הגדולים בענף.
המערכת מאפשרת לסוכנים וללקוחות לקלוט את המידע הנדרש באמצעות ממשק ישיר למסלקה הפנסיונית, "הר הכסף" ולהציג אותו בחתכים שונים המקלים על תהליך קבלת ההחלטות. המערכת מקצרת את זמני התפעול, מייעלת את הקליטה, מסייעת בעיבוד הנתונים, בהפקת הדוחות ובחיזוק הקשר עם הלקוח, וזאת באמצעות שילוב חכם ומהיר של הצגת נתונים ומידע מפורט ככל האפשר ובאמצעות קליטה מהירה של קבצי מסלקה.
 
המערכת מהווה כלי עזר חשוב לסוכני הביטוח. רכישת IBI היא בשורה לקהל הסוכנים מאחר ובכוונת IBI להשקיע בפיתוח, בהתאמה של המוצר, בשיפור ובהרחבה של סל השירותים אותם מספקת רואטו ללקוחותיה. בנוסף לכך, בכוונתה של IBI לשלב את מערכת רואטו באפליקציית המסחר העצמאי, IBI SMART, שתהפוך לאפליקציית העל של הבית ובכך להרחיב את סל השירותים והיישומים הזמינים ללקוחות האפליקציה.
"הרכישה של רואטו היא חלק ממהלך אסטרטגי כפול", הסביר דייב לובצקי, מנכ"ל IBI בית השקעות. "ראשית, רכישת רואטו תאפשר לנו לחזק את הקשרים עם סוכנויות פנסיוניות ולהציע להם סל שירותים מותאם ורחב. שנית, הרכישה תמשיך לבסס את בית ההשקעות מעבר לספק שירותים גם כספק טכנולוגי. IBI בית השקעות ממשיכה לפתח את IBI SMART, כאפליקציית מסחר עצמאי מתקדמת",
 
לדברי לובצקי, IBI SMART מספקת למשתמשים פיצ'רים ואפשרויות מסחר ייחודיים. "בין היתר על ידי פיתוח עצמאי של האפליקצייה בהתאם לצרכי המשתמשים ובאמצעות צוות פיתוח ומתכנתים inhouse". לובצקי מוסיף כי בשלב הבא IBI SMART תתרחב ותתן מענה לא רק לצרכי המסחר העצמאי אלא תאפשר ללקוחות לקבל מידע על נכסים פנסיונים והוניים נוספים בבעלותם. "קבלת תמונה מלאה תשפר את יכולת קבלת ההחלטות וקלות הביצוע ביחס למכשירי החיסכון הפנסיוני ומכשירי ההשקעה הפיננסים שלהם". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סתם גימיק
    אחד 05/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם גימיק לא יותר מזה
    סגור