השוק

ג'ף בזוס במהלך ענק: אמזון תשקיע 9 מיליארד דולר בסינגפור

אמזון הודיעה כי היא תשקיע 12 מיליארד דולר סינגפורי (כ-8.9 מיליארד דולר) במדינת סינגפור במהלך חמש השנים הקרובות, זאת כדי להגדיל את תשתית הענן והאקולוגיה, והשירותים הנוספים שלה באסיה-פסיפיק
מערכת ice | 
אמזון תשקיע 9 מיליארד דולר בסינגפור (צילום shutterstock, freepik, pixabay)
אמזון, החברה אותה ייסד ג'ף בזוס, הודיעה כי היא תשקיע 12 מיליארד דולר סינגפורי (כ-8.9 מיליארד דולר) במדינת סינגפור במהלך חמש השנים הקרובות, זאת כדי להגדיל את תשתית הענן והשירותים שלה במדינה האסיאתית.
זרוע מחשוב הענן של ענקית הטכנולוגיה האמריקאית השיקה את אזור אסיה-פסיפיק הראשון שלה בסינגפור בשנת 2010 - הגיחה הראשונה שלה אי פעם מחוץ לארה”ב ואירופה. מאז, אמזון אמרה שהיא הזרימה למעלה מ-11 מיליארד דולר סינגפורי לתשתית הענן והאקולוגיה של סינגפור, שנחשבת למתקדמת מאוד בעולם בכל הנושא האקולוגי.
 
פריסילה צ’ונג, מנהלת המדינה של סינגפור, שוחחה עם CNBC וסיפרה כי המהלך נועד בין היתר כדי "לחלוק את  המיומנויות הדיגיטליות בין האומות, ולספק תשתית מאובטחת וגמישה באופן עקבי ברחבי האזור". עוד טענה כי וושינגטון תיכנס בקרוב לעוד שיתופי פעולה עם סינגפור כדי לשתף פעולה עם המדינה החדשנית.
עוד הוסיפה צ'ונג כי סינגפור הכשירה מעלה מ-400,000 אנשים במדינה במיומנויות ענן מאז 2017. תנופת הבינה המלאכותית הובילה לעלייה בביקוש לשירותי מחשוב ענן ומרכזי נתונים, שכן אימון מודלים של בינה מלאכותית דורש כמויות עצומות של נתונים והענן מספק גישה למערכות נתונים עצומות.
בנוסף על כך, חשפה מנהלת המדינה של סינגפור כי אמזון תסייע לארגונים נוספים בסינגפור לאמץ שירותי ענן ויכולות בינה מלאכותית "מכיוון שהאזור ממשיך להראות מומנטום חזק בדיגיטליזציה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה