השוק

ולנס סמיקונדקטור עוקפת את התחזית: ההכנסות הסתכמו ב-11.6 מיליון דולר

ספקית השבבים לתקשורת מהירה בתעשיות האודיו-וידאו והרכב הודיעה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2024. שיעור הרווח הגולמי עמד על 59.0%. ההפסד התפעולי המתואם הסתכם ב-7.1 מיליון דולר. המנכ"ל גדעון בן-צבי: "ממשיכים להיות מושפעים מרוח נגדית בהיבט המאקרו-כלכלי, וכמו כן מצריכת מלאים איטית בשוק"
מערכת ice | 
גדעון בן צבי (צילום יחצ)
חברת ולנס סמיקונדקטור (Valens Semiconductor, NYSE:VLN), ספקית מובילה של שבבים לתקשורת מהירה בתעשיות האודיו-וידאו והרכב, מדווחת היום (חמישי) את תוצאותיה העסקיות לרבעון הראשון. ההכנסות ברבעון הראשון של 2024 הסתכמו ב-11.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-23.9 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2023. לחברה מאזן חזק הכולל יתרת מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות לזמן קצר וללא חוב, בסך 139.8 מיליון דולר ב-31 במרץ 2024, בהשוואה לסך של 142.0 מיליון דולר בסוף דצמבר 2023.
שיעור הרווח הגולמי על בסיס GAAP עמד על 59.0% ברבעון הראשון של 2024 (שיעור הרווח הגולמי על בסיס non-GAAP עמד על 62.0%). זאת, בהשוואה לשיעור רווח גולמי על בסיס GAAP של 66.1% ברבעון הראשון של 2023 (ו-67.2% על בסיס non-GAAP). ההפסד התפעולי המתואם (Adjusted EBITDA) הסתכם ברבעון הראשון של שנת 2024 בכ-7.1 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי מתואם של 2.9 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2023.
 
"אנחנו שמחים לדווח שהכנסותינו עקפו במעט את הצפי שסיפקנו עבור הרבעון הראשון של השנה, על אף שגם אנחנו, כמו רוב התעשייה שלנו, ממשיכים להיות מושפעים מרוח נגדית בהיבט המאקרו-כלכלי, וכמו כן מצריכת מלאים איטית בשוקי האודיו-וידאו והרכב", ציין גדעון בן-צבי, מנכ"ל ולנס סמיקונדקטור. "במהלך הרבעון הראשון התקדמנו היטב בהרחבת שיתופי הפעולה והשותפויות שלנו על פני השווקים המגוונים שאנו משרתים, ובקידום הפתרונות החדשניים והטכנולוגיה המובילה שלנו".
יתרת המלאי נכון ליום 31 במרץ 2024 הסתכמה ב-12.5 מיליון דולר, ירידה בהשוואה ל-13.8 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2023. "ברבעון זה היינו עדים להתעניינות הולכת וגוברת בשבב ה- VS6320החדשני שלנו להגדלת טווח השימוש במכשירים תומכי 3.0USB. מאז השקתו ברבעון הרביעי של 2023, שבב זה מוטמע ביותר מ-30 מוצרים, ואנו צופים הכרזות מרובות והשקות מוצרים חדשים עם שבב זה מצד הלקוחות שלנו כבר בתערוכת InfoComm הבינלאומית בחודש יוני. אנו נרגשים לראות את צבר ההזמנות הראשוני ממוצר זה וצופים כי המכירות יגדלו עוד יותר במהלך המחצית השנייה של 2024".
 
"ההשקעה המתמשכת שלנו בהרחבת החדירה שלנו לוורטיקלים רבים בשוק האודיו-וידאו מאפשרת לנו להנות ממגמות חיוביות בטווח הארוך, הודות לתוספות האחרונות להיצע המוצרים שלנו, בעיקר סדרות השבבים VS6320 ו-VA7000. אנו מעריכים ששווקים אלה, הכוללים שיחות וידאו, וכן את ענפי התעשייה וראייה ממוחשבת (Machine Vision), מייצגים יחד שוק יעד בהיקף של כ-1 מיליארד דולר. בנוסף, אנו ממשיכים לזהות אזורי צמיחה במספר ורטיקלים בתעשיית הרכב, ומאמינים כי הזדמנויות אלו, יחד עם החידושים הטכנולוגיים שלנו, ייצגו שוק יעד כולל של כ- 4.5 מיליארד דולר ב-5 השנים הבאות".
"עם פתרונות תקשורת חדשניים וייחודיים, ועם סדרות השבבים המתקדמות שלנו, אנו מאמינים שולנס סמיקונדקטור ממוצבת היטב לנצל הזדמנויות אסטרטגיות עתידיות בתחומי פעילות החברה שישפיעו על תעשיות רבות. לבסוף, המאזן החזק שלנו מספק לנו את הגמישות הנדרשת להמשיך ולהשקיע ולחדש כחלק מהחתירה ליעדי הצמיחה ארוכי הטווח שלנו", סיכם בן-צבי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה