השוק

פאגאיה שוברת שיא: נפח רשת ההלוואות הסתכם ב-2.42 מיליארד דולר

חברת פאגאיה מפרסמת את נתוני דו"ח הרבעון הראשון לשנת 2024. הכנסותיה הסתכמו ב-245 מיליון דולר והרווח הנקי המתואם עמד על 13 מיליון דולר. מנכ"ל פאגאיה: "משמעת קפדנית בביצועים הביא אותנו לשיא נוסף בפרמטרים הפיננסיים המרכזיים שלנו ברבעון החולף"

מערכת ice |  3
גל קרובינר (צילום יחצ)
פאגאיה טכנולוגיות, חברת טכנולוגיה גלובלית המספקת פתרונות מוצר מבוססי AI לאקו-סיסטם הפיננסי, הודיעה אתמול (חמישי) על התוצאות הפיננסיות לרבעון הראשון של השנה שהסתיים ב-31 במרץ 2024.
על פי הנתונים העולים מהדו"ח הרבעוני, ניתן להבחין כי נפח רשת ההלוואות צמחה ב-31% לעומת אשתקד ורשמה שיא של 2.42 מיליארד דולר (מעל התחזיות של 2.2 עד 2.4 מיליארד דולר) שנובע בעיקר ממתן ההלוואות אישיות ולעסקים קטנים.  
מלבד הישג מרשים זה, ציינה החברה כי היא הרחיבה את עסקי ה-POS שלה עם שותף בדמות בנק, שעתידה לעלות לאוויר כבר במחצית השנייה של 2024. מטעם החברה נמסר: "פאגאיה ממשיכה להרחיב את נוכחותה באחד משווקי האשראי הצרכני הצומחים ביותר בארה"ב, מה שמוכיח את החוזק של המוצר ברמה ארגונית". 
עוד עולה מהדו"ח, כי חברת פאגאיה גייסה 1.9 מיליארד דולר על פני 5 עסקאות והרחיבה את נפח רשת המימון שלה ב-18 משקיעים חדשים, ובסה"כ 116 שותפי מימון. ההכנסות ברבעון הראשון הסתכמו ב-245 מיליון דולר, מדובר בעלייה של 31% בהכנסות. מדובר בהישג מרשים ביותר, נוכח העובדה כי התחזיות צפו להכנסות בטווח של 225 עד 240 מיליון דולר. 
הכנסות שיא מעמלות בניכוי עלויות ייצור שגדלו ב-84% משנה שעברה ל-92 מיליון דולר, מונעת משיפור ההסכמים עם שותפי ההלוואות האישיות של החברה.  שיא EBITDA מתואם של 40 מיליון דולר (מעבר לתחזית של 32 עד 38 מיליון דולר). הרווח תפעולי (GAAP) עמד על 8 מיליון דולר – מדובר ברבעון השלישי ברציפות של רווח תפעולי חיובי (GAAP).
עוד עולה מנתוני הדו"ח, כי הרווח הנקי המתואם הסתכם ב-13 מיליון דולר. לטענת החברה, מדובר ברבעון הרביעי ברציפות של רווח נקי (מתואם) חיובי. תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת של 20 מיליון דולר, זהו הרבעון השלישי ברציפות של תזרים מזומנים תפעולי חיובי. ההפסד נקי המיוחס לבעלי המניות של פאגאיה עמד על 21 מיליון דולר, בהשוואה להפסד של 61 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2023.
גל קרובינר, מייסד משותף ומנכ"ל פאגאיה טכנולוגיות: "משמעת קפדנית בביצועים הביא אותנו לשיא נוסף בפרמטרים הפיננסיים המרכזיים שלנו ברבעון החולף. צרפנו בנק שותף ל- Point Of Sales שלנו, שיפרנו את החטיבות הכלכליות של החברה וחיזקנו את יכולות המימון שלנו".  עוד ציין קרובינר: "תוצאות אלו משקפות את החוזק של החברה ואת המחויבות הבלתי מעורערת שלנו לספק הזדמנויות פיננסיות רבות יותר לצרכנים רבים יותר בארה"ב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חברה של שום כלום
    בובי 05/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ושום דבר. לתת אשראי ולהפסיד על זה כסף?
    סגור
  • 2.
    רווח עלוב, בעלי המניות הפסידו
    פח רציני 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כספם במניה הזאת. והנהלה חוגגת בשכר ובמניות במחיר אפס. פשוט עלובים. העיקר עסקאות של מיליארדים ואין מה לאכול. תתביישו
    סגור
  • 1.
    כל מי שממהר להלוות כסף של אחרים מתרסק
    עושה חשבון 05/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כסף של אחרים קל להלוות קשה להחזיר .
    סגור