השוק
בהיקף של כ-99 מיליון דולר: רדקום שוברת שיא של כל הזמנים
החברה הישראלית רשמה תוצאות כספיות חיוביות במהלך הרבעון הראשון של שנת 2025. ההכנסות צמחו ב-17.5% לכ-16.6 מיליון דולר. הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם בכ-2.4 מיליון דולר. זו התחזית של רדקום להמשך שנת 2025
לאחר שהודיעה על חידוש חוזה רב שנתי בהיקף של שמונה ספרות עם אחת מחברות התקשורת המובילות בצפון אמריקה, חברת רדקום מציגה צמיחה של 17.5% בהכנסות הרבעוניות של שנת 2025.
החברה הישראלית, אשר עוסקת במתן פתרונות בקרה חכמים ומתקדמים לניהול אופטימיזציה של רשתות תקשורת, הציגה היום (רביעי) את התוצאות הכספיות העולות מדו"ח הרבעון הראשון של השנה הנוכחית.
על פי הנתונים, הכנסות החברה הסתכמו בכ-16.6 מיליון דולר, זאת בהשוואה לכ-14.1 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. על כן, ניתן לקבוע כי נרשמה צמיחה של 17.5% בהכנסות.
הישג נוסף שרשמה החברה הישראלית במהלך הרבעון הראשון של שנת 2025, מתמקד ברווח התפעולי על בסיס GAAP. ממצאי הדו"ח מצביעים על כך שהרווח התפעולי עמד על כ-1.5 מיליון דולר או 9% מההכנסות, זאת בהשוואה להפסד התפעולי של 0.3 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנת 2024.
הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP לרבעון הסתכם בכ-4.1 מיליון דולר או 0.25 דולר למניה בדילול מלא, זאת ביחס לרווח נקי על בסיס Non-GAAP של כ- 2.8 מיליון דולר או 0.18 דולר למניה בדילול מלא ברבעון המקביל אשתקד.
במהלך הרבעון הראשון של השנה הנוכחית, החברה הציגה תזרים מזומנים חיובי על סך 4.4 מיליון דולר. נכון ליום 31 במרץ 2025 לחברה מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות בנקאיים לזמן קצר בהיקף של כ-99.1 מיליון דולר, ללא חוב. בכך, רושמת החברה הישג די מרשים נוכח העובדה כי הצליחה לסיים את הרבעון הראשון של שנת 2025 עם רמת המזומנים הגבוהה ביותר שלה.
לאור התוצאות הכספיות שהוצגו בדו"ח, הנהלת רדקום מעלה את תחזית הצמיחה השנתית מ-12%-15% לצמיחה לצמיחה בטווח של 15%-18%, זאת בהשוואה לשנת 2024 עם נקודת אמצע של 71.1 מיליון דולר – המייצגת עלייה של 16.5% בהשוואה לשנה שעברה.
בני אפשטיין, מנכ"ל רדקום, התייחס לתוצאות הרבעוניות שהוצגו בדו"ח ואמר: "השגנו שיא בהכנסות החברה ברבעון, ובזכות מצוינות תפעולית וניהול הוצאות מוקפד הצלחנו להגדיל את הרווחיות התפעולית ביותר מ-6.5% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד".
עוד ב-
במקביל לכך, החברה מדווחת על המשך שיתופי פעולה עסקיים עם חברת אנבידיה ו-ServiceNow, החברה האמריקאית למחשוב ענן. מטרת המהלך האסטרטגי הינה לקדם תובנות בזמן אמת ברמת הלקוח ולשפר תהליכים עסקיים אוטומטיים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



