השוק

שיא של 30 שנה: וול סטריט סוגרת חודש מאי חגיגי

לאחר ההכרזה על הפסקת האש הכלכלית בין ארצות הברית לסין, וול סטריט חוותה את חודש מאי הטוב ביותר מאז 1990 
וול סטריט (צילום shutterstock)
שווקי וול סטריט ננעלו אמש (שישי) ביציבות יחסית כשמדד S&P 500 ירד ב-0.01% ו-5,911.69 נקודות, אך עם עליה חודשית של 6.2%, הגבוה ביותר מאז נובמבר 2023 והזינוק הגבוה ביותר שנרשם בחודש מאי כלשהו מאז 1990. מדד הנאסד"ק נסגר בירידה של 0.32% ו-19,113.77 נקודות, אך עם קפיצה של 9.6% בחודש מאי. מדד הדאו ג'ונס עלה ב-0.13% ל-42,270.07 נקודות ועם עליה חודשית של 3.9%. בהיבט שבועי, הנאסד"ק עלה ב-2%, דאו ג'ונס ב-1.6%, ו-S&P 500 עלה ב-1.9%. 
לאחר פרסום הדו"חות, מניית אנבידיה ירדה ב-2.92% לערך של 135.12 דולר למניה. מניות אמזון (-0.34%) ואלפבית (-0.06%) רשמו ירידות, כשמאטה (+0.38%) ומיקרוסופט (+0.37%) עם עליות מינוריות. 
המסחר בוול סטריט התקיים על רקע ההאשמה של הנשיא טראמפ כי סין הפרה הסכם על רקע הפסקת האש הכלכלית בין 2 המעצמות, שסיכמו ביניהן להפחתת מכסים זמנית: "סין, באופן שלא יפתיע את כולם, הפרה לחלוטין את ההסכם עם ארה"ב. סיימתי להיות 'אדון נחמד'", אמר בפוסט הרשת החברתית שלו Truth Social.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה