השוק

חברה ישראלית רכשה זכויות בלעדיות במותג צרכני באמזון: זה שווי העסקה

החברה הישראלית-אמריקאית Profitzon דיווחה על רכישת זכויות בלעדיות במותג פעיל באמזון מקבוצת ציפורה. העסקה מוערכת בשווי של כ-3 מיליון שקלים. נמרוד אל על, מנכ"ל החברה: "בכוונתנו להגדיל את המכירות של המותג באמזון"
מערכת ice | 
עובדי חברת Profitzon (צילום קרדיט צילום - אוהד ארידן)
Profitzon, חברת ניהול מותגים ישראלית-אמריקאית הפועלת בזירת האי-קומרס, הודיעה על רכישת זכויות בלעדיות במותג פעיל באמזון מקבוצת ציפורה בעסקה בשווי מוערך של כ-3 מיליון שקלים.
העסקה הינה חלק מתוכנית אסטרטגית של חברת Profitzon בשוק הצפון-אמריקאי והעמקתה ביזרת האי-קומרס העולמית. המותג הנרכש ישולב בפורטפוליו הקיים של Profitzon, הכולל עשרות מותגים פעילים בארה"ב ויופעל באמצעות התשתית התפעולית, השיווקית והאנליטית של החברה – הכוללת למעלה מ-50 מומחים בתחומי אמזון, פרסום דיגיטלי, לוגיסטיקה, שירות לקוחות וניתוח נתונים.
נמרוד אל על, מנכ"ל חברת Profitzon, סיפר על רכישת הזכויות במותג: "אנחנו מזהים מותגים עם פוטנציאל אמיתי ומספקים להם תשתית מקצועית להתרחבות משמעותית. בכוונתנו להגדיל את המכירות של המותג באמזון, להרחיב את הפעילות לפלטפורמות נוספות, ולבחון רכישת מותגים נוספים מקבוצת ציפורה. במקביל, אנו ממשיכים לפתח מותגים חדשים ולחתור לעסקאות נוספות בשוק הצפון-אמריקאי".
קבוצת ציפורה, קרן השקעות פרטית המתמחה במותגים מבוססי ננו-טכנולוגיה וחדשנות צרכנית, כוללת בין היתר את המותגים Nano Clear, Nano Foam, Champs MMA, SimpleC ו־Nano Jewels.
הקבוצה פועלת בגישה Hands-on – משלב פיתוח המוצר ועד השיווק הדיגיטלי הוויראלי – ומנוהלת על ידי תומר בכר, שגיא מור והאחים לבית משפחת ישראל. מטעם חברת Profitzon נמסר כי מהלך עסקי זה מבטא את מגמת הגידול בביקוש מצד בעלי מותגים להעברת ניהול מלא לידי גוף מקצועי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה