מינויים

אחרי 2 עשורים: מייסד חברת הפרסום הדיגיטלי פורש מתפקידו

אורי להב, אחד משני המייסדים של חברת הפרסום הדיגיטלי אאוטבריין יפרוש מתפקידו בחודשים הקרובים; לפני 3 חודשים החברה שילמה מאות מיליונים לרכישת חברת Teads
מערכת ice | 
פרסום דיגיטלי (צילום pixabay, unsplash, pexels)
אורי להב, ממייסדי חברת הפרסום הדיגיטלי אאוטבריין, החליט לפרוש מהחברה שפועלת כיום תחת השם Teads. להב ייסד את אאוטבריין יחד עם ירון גלאי ב-2006, וכיהן עד 2003 כסמנכ"ל הטכנולוגיות שלה. 
על פי הדיווח בגלובס, להב יוחלף בקרוב על ידי סמנכ"לית משאבי האנוש של החברה דפנה מיכאלי, והוא צפוי לפרוש בחודשים הקרובים על מנת להתמקד בפרויקטים שונים בתחום המנהיגות והניהול. שותפו ירון גלאי פרש בשנה שעברה גם כן מתפקיד המנכ"ל, והוחלף על ידי דייויד קוסטמן. 
חברת אאוטבריין השלימה בחודש פברואר את רכישת חברת Teads, השייכת לקבוצת אלטיס של היזם פטריק דרהי, לאחר קבלת מלוא האישורים הרגולטוריים הנדרשים. העסקה, שהוערכה במקור במיליארד דולר וצומצמה לבסוף לכ-900 מיליון דולר, מסמנת נקודת מפנה אסטרטגית משמעותית בתחום המדיה הדיגיטלית והפרסום המקוון.
כזכור כבר באוגוסט 2024, אאוטבריין הודיעה כי היא בדרך לעסקת ענק עם אחד מעשירי ישראל. אאוטבריין שנסחרת בנאסד"ק בשווי של כמעט רבע מיליארד דולר, מתמזגת חברת TEADS שבבעלות אלטיס חברת האם של הוט בבעלות איש העסקים פטריק דרהי. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה