השוק
רמי לוי ישבור את שוק מועדוני הלקוחות בישראל? זו התכנית שחשף
ברמי לוי הדגישו בדוח כי הקמת המועדון המשולב כפופה לקבלת אישורים כדין. שיתוף פעולה עם ישראייר עשוי לתרום למיצוב מועדון הלקוחות של הקבוצה כאחד ממועדוני הלקוחות האטרקטיביים לצרכן בישראל, ולהעניק לחברי המועדון ערכים מוספים משמעותיים בעיקר האפשרות לממש את בנופש בארץ או בחו״ל הטבות שנצברו
במקביל לפרסום דוחות רשת חנויות המזון, רמי לוי שיווק השקמה, לרבעון השני של שנת 2025, המלמדים על הכנסות שיא ברבעון, שחצו לראשונה את רף ה-2 מיליארד שקל, לבעלי הרשת יש לא מעט תכניות להמשך הפעילות עם העגלות החכמות החדשות שנכנסו לסניפים ברחבי הארץ וכן גם לגבי מועדון ההנחות המשולב לכל החברות שתחת שליטתה.
הקבוצה מפעילה מועדון לקוחות תחת המותג ״מועדון הלקוחות של רמי לוי״. חברי המועדון נהנים משלל הטבות שאותן ניתן לממש בסניפי הרשת ובאתר האינטרנט של החברה. ביום 15.7.2025 דיווחה החברה על גיבוש הבנות עקרוניות לגבי הקמתו של מועדון משולב של מזון ותיירות לחברה, לישראכרט ולישראייר.
ברמי לוי הדגישו בדוח כי הקמת המועדון המשולב כפופה לקבלת אישורים כדין. שיתוף פעולה עם ישראייר עשוי לתרום למיצוב מועדון הלקוחות של הקבוצה כאחד ממועדוני הלקוחות האטרקטיביים לצרכן בישראל, ולהעניק לחברי המועדון ערכים מוספים משמעותיים בעיקר האפשרות לממש את בנופש בארץ או בחו״ל הטבות שנצברו ברכישת בקבוצה ובעסקים אחרים, אשר יתרמו לגידול במספר חברי המועדון ובהיקף פעילותו.
רמי לוי הבהיר בדו''ח: ''אנחנו ממשיכים להילחם ביוקר המחייב ולפעול לשיפור מתמיד של השירות, בין היתר באמצעות שילוב חדשנות טכנולוגית, כגון שילוט דיגיטלי על מדפי המוצרים שיאפשר ללקוחות לשלוט טוב יותר במחירי המוצרים, שימוש בעגלות חכמות ('מוביל שופר') שמקצרות את התורים בקופות, פתרונות טכנולוגים לוגיסטיים שמבטיחים מלאי שוטף ברצפת המכירה''
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



