השוק
בנק וואן זירו חוטף תביעה ב-180 אלף שקל בישראל: "מדובר ברשלנות"
חברת מפלסי הצפון הגישה תביעה נגד בנק וואן זירו על סך של כ-180,000 שקל, זאת לאחר שנפלה, לכאורה, קרבן לתרמית. לפי מידע שהועבר ל-ice, ניתן לראות כי בקשת העיקול נשלחה לאחר שהכספים כבר יצאו מהחשבון ואין זו אשמת הבנק כלל ומדובר בתביעת סרק. כל הפרטים
חברת מפלסי הצפון הגישה תביעה נגד בנק וואן זירו על סך של כ-180,000 שקל, זאת לאחר שנתקלה במודעה המציעה רכבים מכינוס והתקשרה עם המפרסם שהתחזה להיות כונס הנכסים הרשמי לרכישת טויוטה לנד קרוזר. לאחר שנציג החברה ביצע העברה למוטב "כונס הנכסים" שחשבונו נמצא בבנק וואן זירו, הוא נסע למגרש שבו היה הרכב אמור להימצא, שם הוא גילה שמדובר בתרמית.
החברה הגישה תביעה בבית משפט השלום נגד הבנק וכנגד אותו מוכר, כשלטענת החברה באמצעות עו"ד יהודה רסלר - כשמדובר בהעברה בנקאית בסכום של 150 אלף שקל ומעלה, הרי שמדובר ב"רכוש אסור" לפי חוק איסור הלבנת הון.
בהעברה הבנקאית נשואת התביעה דובר בסכום של 179 אלף שקלים ואשר לא היתה התאמה בין המוטבים לעסקה ובין בעלי החשבון שאליו הועבר התשלום. בנוסף טוען עו"ד רסלר כי היה על הבנק לדעת שמדובר בתרמית שכן ההעברה היתה לכונס הנכסים ואילו מס החשבון היה פרטי.
לדברי עו"ד יהודה רסלר: "מדובר ברשלנות מצידו של הבנק, הבנק קיבל הוראה בכתב מהתובע בתיק (המשלם) להעביר לחשבון הרשום ע"ש כונס רשמי עם מספר חשבון מפורט והוא העביר לאדם בשם עמרם אבוזמיל הגר ברח' מצדה בדימונה. ומצופה דווקא מבנק שמנסה להכנס לשוק ולשדר אמינות בפני הציבור, לנהוג משנה זהירות ולהגן על הציבור".
עוד ב-
יש לציין כי על פי מידע מוסמך שהועבר ל-ice, טענת התביעה נדחית לאור כך שבקשת העיקול נשלחה לאחר שהכספים כבר יצאו מהחשבון אין זו אשמת הבנק כלל ומדובר בתביעת סרק.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(7):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.כולם צודקיםמאיר 09/2025/01הגב לתגובה זו0 0לא הבנתי כלום מהכתבה לכן כולם צודקיםסגור
-
6.הבנק לא מחזיר לי את הכסףמתיתיהו 08/2025/31הגב לתגובה זו1 0העברתי לחשבון הבנק פועלים של בעלת הדירה שכירות חודש, טעיתי בסיפרה אחת בחשבון שלה והכסף עבר לחשבון אחר והבנק לא מחזיר את הכסף ולא נותן את הפרטים של בעל החשבון שאליו עבר הכסף כדי שאוכל לתבוע אותו להחזיר לי בטענה שהוא מסרב להחזיר?????????????????סגור
-
5.קונה נאיביקובי 08/2025/31הגב לתגובה זו0 0הבנק לא אשם בכלל , הבנק אמור לבצע מה שמבקשים ממנו לפי העניין על הקונה לבדוק לפני אני מאמין שידחו את התביעה על הסףסגור
-
4.לא לפתוח חשבון אצלם מנסיוןואן זירו גרוע מנסיון 08/2025/30הגב לתגובה זו1 3שירות מתחת לכל רמה! חוסר מענה בזמן, לפעמים אין מענה בכלל, וכשכבר יש – ההמתנה בלתי נסבלת, גם בטלפון וגם בצ’אט באפליקציה. חוויה אישית שלי: נעלמו לי 600 ש"ח מחשבון העו"ש בעקבות משיכה כפולה מכספומט של בנק אחר. העסקה מופיעה פעמיים למרות שלא בוצעה בפועל, ולבנק אין שום מידע או נתונים שיכולים לעזור ללקוח להבין מה קרה. זמן הטיפול שלהם לקח כמעט חודשים – שמתוכם במשך 3 שבועות פשוט לא ענו לי בכלל בצ’אט. בטלפון המתנה של יותר מחצי שעה לנציג – לרוב בלי מענה בכלל. מבטיחים שמנהל יחזור אליך תוך שבוע? בפועל זה לא קורה גם אחרי כמה ימים נוספים. בהשוואה לבנקים אחרים – השירות כאן מתחת לכל רמה. עדיף לשלם קצת ריבית בבנק אחר, אבל לדעת שיש לך מענה אמיתי: טלפוני, הודעות או בנקאי פרונטלי שמטפל בך.סגור
-
3.מי כתב את זה?ישראל 08/2025/29הגב לתגובה זו5 0איזה עיקול? למה לא לרשום משפטים ברורים.סגור
-
2.נאיביות של הקונה ותביעת סרק..קודם רואים את הרכב מוודאים (ל"ת)חזי 08/2025/29הגב לתגובה זו4 0סגור
-
1.180 אלף זה לא תביעת ענק (ל"ת)לא חשוב 08/2025/28הגב לתגובה זו1 0סגור



