השוק

משרד התקשורת אישר את הצטרפות הוט למייזם הסיבים של IBC

הוט, סלקום וקרן תש"י יחזיקו ב-70% ממניות המיזם בעוד חברת החשמל תחזיק ב-30% הנותרים; IBC תמשיך להיות ספק סיטונאי של אינטרנט אולטרא מהיר ותחוייב לחבר בתים בפריפרייה ביחס של 1:1
ניצן כהן |  1
בני גנץ, טל גרנות גולדשטיין
משרד התקשורת אישר את הצטרפות הוט למיזם הסיבים האופטיים של IBC. לאחר האישור יחזיקו הוט, סלקום וקרן תש"י 70% מהמיזם בעוד חברת החשמל תחזיק ב-30% הנותרים.
במשרד התקושרת מציינים היום (שני) כי האישור הותנה בחיבור אינטרנט אולטרה מהיר לכ-1.7 מיליון משקי בית במדינת ישראל בטווח זמן של עד חמש שנים. בפריפריה תורחב חובת הפרישה של הקבוצה ביחס של 1:1 בין מספר משקי בית בפריפריה מול המרכז.
עוד אמרו היום במשרד התקשורת כי אישור הבקשה יאיץ את קצב פרישת הסיבים בישראל, יכניס תחרות בריאה לשוק וישפר את שירותי האינטרנט באיכות השירות ובמחיר לצרכן בייחוד בימים אלו במשבר הקורונה.
מנכ"לית משרד התקשורת לירן בן-חורין: ״אנחנו מאמינים שאישור העסקה יביא להאצה משמעותית של פרישת הסיבים בכל רחבי המדינה ובפריפריה בפרט. זוהי בשורה אמיתית לאזרחי ישראל, כאשר במסגרת אישור העסקה חייבנו את החברה לחבר 1.7 מיליון משקי בית כאשר כל משק בית שיחובר במרכז הארץ -יחובר משק בית בפריפריה ".
ירון קסטנבאום, שותף מנהל קרן תש"י: "אנו מברכים את הוט על כניסתה ל-IBC ושמחים על החלטת משרד התקשורת. מאז כניסת הקרן להשקעה בחברה, IBC מבססת את מעמדה כחברת תשתיות תקשורת מובילה הפועלת לפריסת רשת סיבים אופטיים בפריסה רחבה.
"תשתית סיבים אופטיים הינה תשתית קריטית לפעילות המשק והתקופה האחרונה מוכיחה זאת. כניסת הוט כשותפה למיזם מהווה אבן דרך משמעותית עבור החברה. IBC הינה חברה סיטונאית עם בסיס לקוחות מהותי ופועלת להנגשת תשתיות התקשורת שלה ללקוחות נוספים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוף סוף גם הוט
    אליה דרעי 02/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרסו אצלי בבניין חברות סלקום/אנלימיטד IBC סיבים בבניין ועכשיו אני אוכל לעשות טריפל של הוט עם סיבים אופטים תודה לאל.
    סגור