השוק

השנה של מקס: זינוק של 23% ברווח השנתי של ענקית הסטוקים

המכירות בשנת הקורונה זינקו לכמעט 900 מיליון שקל; משבר הקורונה והסגרים הביאו לקפיצה דרמטית במכירות של רשת הסטוקים של מוצרים לבית
ניצן כהן | 
מקס סטוק (צילום פייסבוק/מקס סטוק)
אין ספק, שנת 2020 היא השנה של רשת הסטוקים הגדולה מאקס. הרשת השלימה הנפקה כמשבר הקורונה, הסגרים ומדיניות הריחוק החברתי עזרו לה להגדיל דרמטית את המכירות.
את שנת 2020 סיימה רשת מקס עם מכירות של כמעט 900 מיליון שק לעומת מכירות של 740 מיליון שקל ב-2019 ומכירות של 618 מיליון שקל ב-2018. הרווח הנקי של החברה זינק בשנה החולפת לכ-73 מיליון שקל לעומת 59 מיליון שקל ב-2019 ו-50 מיליון שקל ב-2018.
פילוח הכנסות החברה מגלה כי סיגמנט הפעילות המוכר ביותר של רשת הסטוקים הוא סיגמנט המוצרים לבית שקיבל זריקת מרץ משמעותית בתקופת הסגרים. הסיגמנט הניב לחברה הכנסות ב-2020 בהיקף של 232 מיליון שקל לעומת 195 מיליון שקל ב-2019 ו-143 מיליון שקל ב-2018.
הסיגמנט השני בחשיבותו עבור החברה הוא תחום מוצרי התינוקות והפעוטות שהניב לחברה הכנסות של 104 מיליון שקל ב-2020 לעומת 85.5 מיליון שקל ב-2019 ו-63 מיליון שקל ב-2018.
הכלים והמוצרים החד פעמיים הניבו לחברה ב-2020 הכנסות של 80.3 מיליון שקל לעומת 73.3 מיליון שקל ב-2019 ו-55.5 מיליון שק לב-2018. סיגמנט המוצרים ללימודים הניב לחברה ב-2020 הכנסות של 74.2 מיליון שקל לעומת 72 מיליון שקל ב-2019 ו-58 מיליון שקל ב-2018.
בסך הכל החזיקה מקס בשנת 2020, 28 סניפים המתפרשים על פני שטח של 45 אלף מ"ר לעומת 26 סניפים ב-2019 שהתפרסו על פני 40.5 אלף מ"ר. העלייה במכירות בחנויות הזהות הסתכמה ב-11%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה