השוק

IBI: בטווח הארוך יהיה שיפור משמעותי בפרטנר; מה מחיר היעד של המניה?

פרטנר דיווחה על תוצאות הרבעון הרביעי של השנה ונראה כי למרות אובדן ההכנסות משירותי נדידה, היא הצליחה לספק אינטרנט על תשתית הסיבים בצורה משביעת רצון; האנליסטים של IBI אופטימיים
ניצן כהן | 
איציק בנבנישתי מנכ''ל פרטנר (צילום משה שי, pexels)
פרטנר סיימה את הרבעון הרביעי של השנה עם עליה בהיקף המנויים וירידה קלה ב- ARPU שנובעת מהיעדר הכנסות משירותי נדידה. במקביל נרשמה צמיחה בפעילות פרטנר TV ופרישת הסיבים. כותב האנליסט לירן לובלין מבית ההשקעות IBI.
ההכנסה הממוצעת למשתמש (ARPU) עמדה על 49 שקל, ירידה של שני שקלים מהרבעון השלישי. גם ברבעון הזה ההכנסה הממוצעת למשתמש מושפעת מהיעדר הכנסות בגין שירותי נדידה נוכח הקיפאון בענף התיירות. מספר מנויי הפוסט פייד עלה ברבעון ב-58 אלף מנויים ומתחילת השנה עלה מניין מנויי הפוסט פייד ב-179 אלף מנויים. שיעורי הנטישה המשיכו להיות נמוכים ועמדו על 7.2%.
ההכנסות משירותי סלולר עמדו על 416 מיליון שקל, עליה של מיליון שקל ביחס לרבעון קודם וירידה של 29 מיליון שקל ביחס למקביל.  ההכנסות ממכירות ציוד עלו ברבעון ועמדו על 176 מיליון ש"ח ושיעורי הרווחיות עמדו על כ-22.5%. "לסיכום" כותב לובלין, "פרטנר מציגה דו"ח טוב שהציג המשך צמיחה במגזר הקווי וזאת במקביל לנתוני נטישה נמוכים מאוד ביחס לתחרות בסקטור. המספרים של פרטנר טובים ומציגים יציבות ביחס לתקופה המאתגרת.
"בראיה לשנה הבאה, חזרת הטיסות המיוחלת צפויה לשפר את התזרים ואת שיעורי הרווחיות של החברה.. בטווח הארוך יותר אנו סבורים כי נתח השוק של פרטנר בסיבים בשילוב עם המגמה להעלאת מחירים לקראת הדור ה-5 בסלולר יתמכו בשיפור משמעותי בתוצאות. "אנו שומרים על המלצת תשואת יתר למניה ומעלים את מחיר היעד ל 21 שקל למניה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה