השוק

אהוד ברק נכנס לשוק הקוסמטיקה, האם יהיה ביקוש למוצרים?

הרמטכ"ל וראש הממשלה לשעבר אהוד ברק בשיתוף פעולה מפתיע בדרך להקמת חברה חדשה, ברק נכנס לתחום חדש עבורו ומקים בשותפות חברה לייצור מוצרי קוסמטיקה תוך שימוש בצמח הקנאביס
עמיאל ירחי | 
אהוד ברק (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, pixabay)
מעבדות GIGI וחברת 'קנדוק' של הרמטכ"ל וראש הממשלה לשעבר אהוד ברק חתמו על הסכם להקמת חברה משותפת. החברה תפתח סדרת מוצרי קוסמטיקה אורגניים המשלבים קנבידואידים, מוגנת פטנט מצמח הקנאביס שתשווק בשיתוף פעולה ברחבי אירופה ובישראל.
שוק ה-CBD שמשלב שמן קנאביס צפוי לעמוד על כ-30 מיליארד דולר עד שנת 2025. חברת Technavio מצאה ודיווחה כי בשנת 2019 נמכרו בעולם מעל מיליארד דולר של מוצרי קוסמטיקה המשלבים CBD. לפי דו"ח שפורסם ע"י דלוייט, ההערכות הם כי גם בישראל השוק צפוי לצמוח, זאת בעקבות החרגתו מחוק הסמים המסוכנים.
רה"מ לשעבר אהוד ברק, יו"ר אינטרקיור אמר לאחר החתימה: "ישראל ידועה בפיתוחים הטכנולוגיים שלה בתחומי הקנאביס ושילוב הידע הרב ויכולות הביצוע בקנדוק יחד עם ניסיון רב השנים של מעבדות GIGI מובילים היום לפריצת דרך בעולם הקוסמטיקה הפעילה, תחילה באירופה ולאחר השינוי הרגולטורי גם בישראל."
רון לנדאו, יו"ר מעבדות GIGI הוסיף ואמר: "אנו גאים להיות החברה הישראלית שתביא את הבשורה הטכנולוגית במוצרי הריטייל  וערכנו מחקרים רבים לטובת ייצור קו המוצרים המשותף. את הפעילות המשותפת והשקת הסדרה החדשה יובילו מומחים בתחומם: נאוה רביד, לשעבר מנכ"לית L'oreal ישראל, רון לנדאו, יו"ר מעבדות GIGI , ואדם חליוה, ראש תחום ה-CBD בקנדוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה