השוק

פורבס: אלו האנשים העשירים ביותר בעולם, כמה מהם ישראלים?

רשימת המיליארדרים של פורבס התפרסמה השנה וחרף משבר הקורונה נוספו 493 מיליארדרים חדשים, ביניהן וויטני וולף הרד שמקבלת גם את התואר המיליארדרית הצעירה ביותר
מערכת ice | 
פורבס (צילום פייסבוק, אילוסטרציה)
מגזין פורבס פירסם היום (שלישי) את רשימת המיליארדרים השנתית ל-2021. המיליארדר העשיר ביותר הוא ג'ף בזוס, שעומד מאחורי ענקית הטכנולוגיה אמזון. הונו צמח השנה ב-64 מיליארד וזאת השנה הרביעית ברצף שהוא עומד בפסגת רשימה זו. המקום השני ברשימה הוא אלון מאסק שקפץ משמעותית מהשנה שעברה – אז היה במקום ה-31. עוד בחמישייה הפותחת של הרשימה: ברנאר ארנו, מנכ"ל תאגיד מותגי היוקרה לואי ויטון, ביל גייטס - מייסד חברת מייקרוסופט, ומארק צוקרברג - מייסד ומנכ"ל חברת פייסבוק.
השנה רשימת המיליארדרים כוללת מספר שיא, בסך הכל 2,755 מיליארדרים. בשנה שעברה נרשמו רק 2,095 מיליארדרים. עוד 493 אנשים ברחבי העולם הפכו למיליארדרים השנה, זאת חרף משבר הקורונה העולמי. המיליארדרים הוותיקים ברשימה גם התעשרו לעומת השנה שעברה, כדוגמת בזוס.  

בין המיליארדרים החדשים נמצאת גם וויטני וולף הרד, מנכ"לית אפליקציית ההיכרויות באמבל מה שמזכה אותה בתואר נוסף – המיליארדרית הצעירה ביותר שהרוויחה את הונה בעצמה וללא ירושה. המיליארדרית העשירה בעולם היא מרים אדלסון, אשתו של שלדון אדלסון המנוח שירשה את הונו עם מותו בינואר האחרון.
ברשימה נכללו גם 21 ישראלים, ביניהם סטף ורטהיימר – האיש העשיר ביותר בישראל, שרי אדלסון לשעבר בעלת השליטה בבנק הפועלים, המפיק ארנון מילצ'ן ויצחק תשובה, בעלי קבוצת דלק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה