השוק

אמזון פריים לא עוצרת ומגיעה למספר שיא של מנויים

שירות הסטרימינג של הענקית האמריקאית נמצא בצמיחה אבל על הזינוק המטורף הזה במספר המנויים יכלו רק לחלום, ג'ף בזוס מנכ"ל אמזון סיפק הצצה נדירה למספר המנויים, דיבר על שווי החברה והתייחס גם ליום שאחרי
עמיאל ירחי | 
אמזון (צילום bixbay)

אמזון פריים, שירות הסטרימינג של הענקית האמריקאית נמצא בצמיחה, כך עולה ממכתב ששלח מנכ"ל החברה ג'ף בזוס לבעלי המניות, שירות הסטרימינג נהנה משנת הקורונה והגיע למספר שיא של מנויים ועומד כעת על למעלה מ-200 מיליון מנויים, המנכ"ל שיסיים את תפקידו בהמשך השנה ויהפוך ליו"ר בכיר התייחס גם לעזיבתו הצפוייה ולשווי של החברה.

בזוס ציין במכתב כי שווי השוק של החברה חצה את ה-1.6 טריליון דולר ומעסיק היום מספר גדול של עובדים, סה"כ מועסקים בשירות אמזון ברחבי העולם כ-1.3 מיליון עובדים. בזוס גם ציטט מחקר שנעשה בארצות הברית לפיו רוב האמריקאים ימליצו לחבר לעבוד באמזון.
מוקדם יותר השנה הודיע בזוס כי יעזוב את תפקידו כמנכ"ל ברבעון השלישי של 2021  ויהיה יו"ר בכיר. יורשו שנבחר ביד הוא אנדי ג'סי, כיום מנכ"ל שירותי האינטרנט של אמזון. "בתפקידי הקרוב כיו"ר ההנהלה, אני אתמקד ביוזמות חדשות", כתב בזוס במכתב, מבלי להיות ספציפי. והוסיף: "אני ממציא. זה מה שאני הכי נהנה לעשות וזהמה שאני עושה הכי טוב. אני נרגש לעבוד לצד הצוות הגדול של האנשים הנלהבים שיש לנו פה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה