השוק

בהשקעה של 18.7 מיליון שקל: זהו שיתוף הפעולה החדש של IMC ופנאקסיה

חברת הקנאביס רוכשת את פעילות בית המרקחת וזרוע ההפצה והלוגיסטיקה של פנאקסיה. נכנסת לשוק הקמעונאי והופכת להיות בעלת בית מרקחת האונליין הגדול בישראל עם יכולת לתקשורת ישירה עם הצרכנים וקמעונאים
כפיר אדר | 
מניות הקנאביס (צילום freepik, Istock)
IMC חברת קנאביס בינלאומית בעלת מוצרי פרימיום עם פעילות בסקטור הקנאביס הרפואי והקנאביס לצורכי פנאי בישראל, גרמניה וקנדה, הודיעה כי חתמה באמצעות חברת הבת שלהIMC  אחזקות בע"מ על הסכם לרכישת הפעילות הקמעונאית של פנאקסיה בישראל בשווי של כ-18.7 מיליון שקלים, מתוכם כ-7.6 מיליון שקלים במזומן והיתרה במניות החברה.
הפעילות הנרכשת כוללת אתר אונליין לרכישת קנאביס רפואי, שירות ההפצה "פנאקסיה עד הבית" וחלק מפעילות בית המסחר. בנוסף, IMC תקבל שימוש בשטח אחסון גדול לטובת מוצריה לרבות מוצרי הפרימיום שהחברה עתידה לייבא לישראל מקנדה, ובהתאם להסכם, כל הפעילות המקוונת של פנאקסיה תעבור מיידית לחברת IMC ורישיונות בתי המרקחת ואישורי ה-GDP של בית המסחר יועברו בהמשך ובכפוף לאישור היק"ר. ההסכם כולל אופציה לרכישת פעילות בית המרקחת של החברה בשנת 2022.
"בתחילת השנה אמרנו לבעלי המניות שלנו שהכניסה לשוק הקמעונאי חשובה ל-IMC בכדי שנוכל למנף את הפלטפורמה התפעולית הגלובלית שלנו בצורה המיטבית. עסקה זו, מסמלת את הנדבך האסטרטגי הזה בדיוק, ובזמן שהשוק נערך ללגליזציה, IMC, עם ערוץ תקשורת ישיר ללקוח, מערך הפצה יעיל ומקוון, נכסים לוגיסטיים משמעותיים, צוות עובדים מנוסה וסינרגטיות מושלמת למערך הייצור שלנו בקנדה, הופכת לאחת מענקיות ההפצה של קנאביס רפואי בישראל," אמר אורן שוסטר, המנכ"ל.
עוד הוסיף: "IMC הביאה ותביא לידי ביטוי את העוצמה והיתרונות של המודל העסקי האיתן שלה במהלך 2021 ותייצר ערך משמעותי ומתמשך עבור בעלי המניות של החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה