השוק

INX משלימה גיוס של 125 מיליון דולר

מעל ל-7,200 משקיעים קמעונאיים ומוסדיים השתתפו בהנפקת המטבע הדיגיטלי המאושר ע"י ה – SEC, הראשון מסוגו בעולם. המנכ"ל שי דתיקה: "אנחנו בדרך  לממש את חזוננו לעיצוב עתיד שוק ההון באמצעות כלים פיננסיים חדשים ומתקדמים"
כפיר אדר | 
שי דתיקה (צילום INX)
INX LIMITED פלטפורמת הבלוקצ'יין למסחר בניירות ערך דיגיטליים ומטבעות קריפטוגרפיים, שמחה להודיע היום (ב') כי סגרה רשמית את הנפקת המטבע הדיגיטלי הראשון הרשום ב-SEC (הרשות לניירות ערך האמריקאית) עם הערכה של מעל ל-85  מיליון דולר ממכירות טוקנים, כאשר 7,200 מהרוכשים שייכים לציבור המוסדי והכללי (משקיעים קמעונאיים).
בשילוב עם ההנפקה הפרטית (הממתינה לאישור רגולטורי בקנדה) על סך 39.6 מיליון דולר קנדי לקראת הרישום המתוכנן שלה ב- TSXv (שדווח מוקדם יותר החודש) ומכירת הטוקנים לציבור, INX מצפה לגייס מעל ל- 125 מיליון דולר לצורך השקת ותפעול של פלטפורמת המסחר על שמה למטרת מסחר במטבעות קריפטוגרפים וניירות ערך דיגיטליים.
INX היא החברה הראשונה בעולם שהשלימה בהצלחה הנפקה רשומה ב-SEC  של מטבע דיגיטלי אשר מוכר כנייר ערך (סקיורטי טוקן). הישג זה הינו פורץ דרך ופותח את הדרך עבור גיוס הון חוקי, מוסדר ובטוח הן עבור ארגונים והן עבור חברות בשלב מוקדם על ידי הנפקת מטבעות דיגיטליים המוכרים כניירות ערך וזאת כחלופה להנפקות הון מהדור קודם. INX מתכננת לאפשר גם מסחר במטבעות קריפטוגרפים וגם מטבעות דיגיטליים המוכרים כנייר ערך.
שי דתיקה, מנכ"ל ומייסד INX ציין: "כשהקמנו את INX בשנת 2017, ראינו עתיד חדש של מה שהגדרנו בזמנו 'שוק ההון 2.0'. החזון היה פלטפורמת מסחר של ניירות ערך דיגיטליים, המתווספים לאלו המוכרים לנו בשווקי גיוס ההון והמסחר. פלטפורמות המסחר במטבעות הקריפטוגרפיים תופסות את מרכז הבמה. טכנולוגיה חדשה ומהפכנית מיושמת בשטח. אנו צופים שרוב הנכסים הפיננסיים יעברו בקרוב לבלוקצ'יין".
"בנינו פלטפורמת מסחר דיגיטלית וצוות חזק של למעלה מ-50 מהכישרונות המובילים בשוק שאנו מתכננים להרחיב עוד יותר השנה. יחד עם ההנפקה המוצלחת, אנחנו בדרך  לממש את חזוננו לעיצוב עתיד שוק ההון באמצעות כלים פיננסיים חדשים ומתקדמים - המבוססים על בלוקצ'יין ונכסים דיגיטליים. אני רוצה להודות להנהלה, לשותפים, לקהילה וליועצים שלנו על המסע הזה והאפשרות להפוך את החזון שלנו למציאות".
"אנו שמחים לדווח כי עמדנו ביעד זה. מטבעות INX נרכשו על ידי משקיעים קמעונאיים ומוסדיים ב -75 מדינות, כאשר יותר מ- 61,000 משקיעים הביעו עניין ונרשמו. מבחינת פילוח דמוגרפי בקרב מחזיקי הטוקנים: בני 60+ רכשו 11%, 50-59 רכשו 24%, 40-49 רכשו 30%, 30-39 רכשו 26%, ומתחת 30 רכשו 9% מההנפקה. הגיל הממוצע של המשתתפים היה 42. התשלומים עבור המטבעות, חולקו כמעט באופן שווה עם 54% מהמטבעות הקריפטוגרפיים BTC, ETH ו- USDC (שהומרו לדולרים אמריקאים), ו- 46% מדולר אמריקאי.
. ההנפקה הפרטית בקנדה הייתה מנוהלת על ידי PI Financial Corp. ו- Eight Capital, בהובלה משותפת עםBeacon Securities Limited ו- Cormark Securities Inc.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה