השוק

הדוג'קוין לקראת זינוק, דריכות לקראת המופע של אילון מאסק

אחד האנשים העשירים בעולם ינחה לפנות בוקר (שעון ישראל) בין שבת לראשון את תכנית האירוח הפופולרית סאטרדיי נייט, האם זה ישפיע על מטבע הדוג'קוין ועל מחירו? 
אביחי דלאל |  1
אילון מאסק (צילום ויקיפדיה)
הדוג'קוין, מטבע הקריפטו שהתחיל כבדיחה, עשה השבוע צמיחה במחיר שלו. נכון לכתיבת שורות אלה, הדוג'קוין עשה קפיצה של 77.16% מעל לערכו בשבוע שעבר למחיר של כ-65 סנט והשבוע, הדוג'קוין כבר נשק ל-70 סנט מחיר שיא. 
אחד ההסברים לקפיצה הדרמטית של אחד ממטבעות הקריפטו החלשים היא העובדה שאילון מאסק, המנכ"ל והבעלים של טסלה וספייס אקס, יגיע הלילה, בין שבת לראשון בשעון ישראל וינחה את אחת מתכניות האירוח הפופולריות בארצות הברית, סאטרדיי נייט.
מאסק בעבר הקפיץ את מחיר הדוג'קוין לאחר מספר ציוצים בדף הטוויטר שלו, רק לפני כמה חודשים המטבע היה מוערך בפחות מסנט בודד ואילו היום הוא נושק ל-70 סנט, ככה שהסבירות שמחיר המטבע יעלה במידה ומאסק ידבר על המטבע בתכנית האירוח הפופולרית. 
המחיר של הדוג'קוין עולה כשיותר ויותר אנשים מוכנים לקנות את המטבע הקריפטוגרפי, הפוטנציאל גדל במהלך השבוע כשמועד התכנית שמאסק יגיש התקרב ובמהלך השבוע נעשתה כבר קפיצה במחיר. כמו כן,  הרבה מהעוקבים של מאססק בדף הטוויטר שלו מגיבים לו על כל ציוץ  שיכתוב על הדוג'קוין מתוך אמונה עיוורת שכך מחירו יוכל לעלות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נכון. עשה זינוק למטה.
    רן 05/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בדיוק ההיפך. שום כלכלה. סתם הימורים.. במקרה של מאסק, זה לא הומורים, אלא ניחושים מה יגיד. לפי זה ה "ערך" עולה או יורד. בדיחה .
    סגור