כסף וצרכנות

הדוג'קוין בתנופה: אלו המקומות שניתן לשלם במטבע

המטבע המסקרן צמח בשבוע האחרון בכ-98% מערכו ונע בימים האחרונים בין 60-70 הדוג'קוין כבר מתקבל כתשלום במעל ל-1,300 מקומות ברחבי העולם וברשת. מי המותגים הבולטים שמקבלים את הדוג'קוין כתשלום?
אביחי דלאל | 
דוגקוין (צילום pngwing.com edit ice)
הדוג'קוין, מטבע הקריפטו שהחל כבדיחה על המשקיעים במטבעות הדיגיטליים, מנפץ השבוע את השיאים של עצמו, כזכור לפני כמה חודשים המטבע היה חלש כל כך שמחירו לא הגיע אפילו לסנט בודד וכיום הוא נע בין 60-70 סנט. כיום, הדוג'קוין עם שווי שוק של 80 מיליארד דולר ועקף חברות משמעותיות. 
כיום, המטבע מתחיל להתקבל כתשלום אצל לא מעט חברות ושירותים אינטרנטיים, למעלה מ-1,300 עסקים ברחבי העולם נתנו את האמון בתשלום באמצעות דוג'קוין. בין הראשונות, קבוצת ה-NBA של הדאלאס מאבריקס בזכות הבעלים שלה, איש העסקים מארק קיובן שאישר תחילה מכירה של מרצ'נדייז באמצעות דוג'קוין ולפני מספר חודשים אישר גם כניסה למשחקי המאבריקס בתשלום עם דוג'קוין. מלבד התמיכה של קיובן, גם אילון מאסק, הבעלים של טסלה, הביע לא פעם תמיכה במטבע. 
החלוקה של החברות: כ-760 מותגי מזון, סופרמרקטים ומרכולים מקבלים את הדוג'קוין כתשלום, 500 שירותים אינטרנטיים, 36 עסקים בתחום התיירות, 74 חברות שיווק באינטרנט, 132 סוכנויות הימורים, 59 מותגים בתחום הגיימינג ועוד. 
כרגע אחת הקבוצות היותר מרשימות שהצטרפה היא רשת המסעדות KFC, חנויות הרשת בקנדה החלו לקבל תשלום במטבע הקריפטו, הרשת דיווחה על כך בעמוד הטוויטר שלה עם הציוץ: "אנחנו מקבלים מזומן, כרטיס ודוג'קוין", כך הגיבה השבוע הרשת לאחד הלקוחות בטוויטר.
חברות נוספות: בתחום הגיימינג חברת Spheroid Universe החלה לקבל תשלומים במטבע הדיגיטלי, בתחום התיירות למשל מלונות דלפי, רשת מלונות שנמצאת בין היתר באנטליה, החלה  לקבל כתשלום מטבעות דוג'קוין והמלון הספרדי Cortijo Los Pradillos שמקבל בין היתר תשלום בביטקוין.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה