השוק

טסלה במשבר מכירות? כמות ההזמנות בסין הצטמצמה כמעט בחצי במהלך מאי

לאור הביקורת הממשלתית על החברה של אילון מאסק, רק 9,800 הזמנות נרשמו במדינה שהיא השוק השני בגודלו עבור יצרנית הרכב החשמלי אחרי הארה"ב לעומת אפריל, אז נרשמו 18,000 הזמנות
כפיר אדר | 
טסלה (צילום pexels pixbay)
משבר? הזמנות הרכב של טסלה בסין הצטמצמו במהלך חודש מאי, בהשוואה לאפריל, על רקע הביקורת הממשלתית המוגברת על יצרנית הרכב החשמלי בארצות הברית, כך דווח הבוקר (שישי) ברויטרס, תוך ציטוט מפי גורמים פנימיים בחברה.
ההזמנות הנקיות החודשיות של החברה בסין ירדו לכ-9,800 בחודש מאי לעומת יותר מ- 18,000 באפריל, כך נכתב בדו"ח. סין היא השוק השני בגודלו של יצרנית הרכב החשמלי אחרי ארצות הברית ומהווה כ -30% ממכירותיה. טסלה מייצרת מכוניות חשמליות מדגם 3 וכלי רכב ספורט מודל Y במפעל בשנחאי.
טסלה זכתה לגיבוי חזק משנחאי כאשר הקימה שם את המפעל הראשון שלה בחו"ל בשנת 2019. מכוניות הדגם 3 של טסלה היו כלי הרכב החשמליים הנמכרים ביותר במדינה לפני שעוקפו על ידי מיקרו EV זול בהרבה.
עם זאת, הצניחה האחרונה של מכירות טסלה מגיעה כאשר הרגולטורים הסיניים נוקטים עמדה קשה כלפי החברה בגלל חששות בטיחות מוגברים ותלונות צרכנים בחודשים האחרונים יחד עם מתיחות גוברת עם וושינגטון. מכירות טסלה בסין צנחו באפריל גם ממארס.
טסלה מכרה 11,671 רכבי דגם 3 ודגם Y באפריל בסין בהשוואה למארס, אז מכרה את מרבית 35,478 מכוניותיה מתוצרת סין באופן מקומי, על פי מזכ"ל גוף התעשייה הסינית CPCA, קוי דונגשו.
טסלה לא הגיב מיד לבקשת רויטרס להגיב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה