השוק

משה חוגג קיפל את הרשות לני"ע: לראשונה יפעלו מטבעות דיגיטליים בבורסה

בהמשך לשיחות שקיימה החודש עם נציגי הרשות לניירות ערך, החברה פועלת להכנסת הבלוקצ'יין והקריפטו לבורסה לניירות ערך. בתחום הנוסטרו, תערוך פעילות השקעה במטבעות קריפטוגרפיים, באופן ישיר ועקיף בהיקף שלא יעלה על 25% מהיקף הפעילות של החברה
כפיר אדר | 
משה חוגג (צילום פייסבוק)

חברת קמן קפיטל הודיעה היום (ראשון) כי בהמשך לשיחות שקיימה החודש עם נציגי הרשות לניירות ערך, היא פועלת להכניס פעילות מטבעות קריפטוגרפיים לבורסת תל אביב. החברה ציינה כי בכוונתה לפעול באפיקים הבאים: השקעה אקטיבית בחברות הפועלות בתחום המטבעות הדיגיטליים והבלוקצ'יין -  השקעה במיזמים וחברות העוסקים בתחום המחקר והפיתוח של מטבעות קריפטוגרפיים ובלוקצ'יין או מיזמים שעושים שימוש בחוזים חכמים לרבות DeFi ו-NFT, בארץ ובחו"ל.

בתחום הנוסטרו, ציינה החברה כי תערוך פעילות השקעה במטבעות קריפטוגרפיים, באופן ישיר ועקיף בהיקף שלא יעלה על 25% מהיקף הפעילות של החברה. את קמן קפיטל מייצגים במיזוג עורכי הדין אילן גרזי ומיכל אוחנה ממשרד פרל כהן.
כזכור, בחודש אפריל האחרון, חתם איש העסקים משה חוגג על הסכם לרכישת השליטה בשלד הבורסאי קמן קפיטל, אליו תכנן לצקת פעילות בתחום המטבעות הדיגיטליים. חוגג ישקיע סך של 15.9 מיליון ש"ח, בשני שלבים. מחיר מניית קמן קפיטל כיום הוא כ-450 אגורות, לאחר שעלתה בכ- 56.7% מתחילת השנה.


קמן קפיטל, שהקימה וועדת השקעות בראשותו של מר חוגג, כבר בחודש מאי האחרון, ממשיכה לשעוט קדימה במירוץ להכנסת פעילות במטבעות קריפטוגרפיים לבורסה בישראל. החברה, פועלת בצמוד להנחיות הרשות לניירות ערך בישראל ומוסרת כי דיווח זה יצא לאחר דין ודברים אל מול הרשות, אשר לא הביעה את התנגדותה לפעילותה של קמן קפיטל במטבעות קריפטוגרפיים באפיקים לעיל. אבן דרך משמעותית להבניית הפעילות בישראל.

בין המשקיעים של קמן קפיטל: ציון קינן, לשעבר מנכ"ל בנק הפועלים; אייל לפידות, לשעבר מנכ"ל הפניקס; ועו"ד צבי אגמון- שלושתם ישקיעו כ-2 מיליון שקל תמורת מניות ויקבלו אופציות בכ-2 מיליון שקל.
משה חוגג מסר כי: "אנחנו באים חדורי מטרה לייצר ערך גדול לבעלי המניות של קמן קפיטל תוך שימוש בניסיון הרב שלנו בתעשייה, אין לי ספק שבעשר שנים הקרובות המטבע הדיגיטלי והשימוש בבלוקצ'ין יהפוך להיות חלק אינטגרלי מהחיים של כולנו, אנחנו, ביחד עם חברות נוספות בעולם, נפעל כחברה שמקדמת, יוזמת ומפתחת תשתיות בתחום ונעזור להנגיש אותו למוסדיים ולקהל הרחב בארץ ובעולם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה