השוק

"הדוג'קוין יתרסק בעוד 67% וגם אילון מאסק לא יוכל להציל אותו"

אנליסיטים מנתחים את נפילת הדוג'קוין וחוזים התרסקות של מעל 60% משערו היום. ישנם כאלה שאפילו מעריכים כי מטבע הקריפטו יגווע בחודשים הקרובים ויגיע לשער של 0 דולר עוד השנה
מערכת ice |  4
אילון מאסק דוגקוין (צילום ויקיפדיה עריכה אייס)
סוף השבוע הנורא של הדוג'קוין: מטבע הקריפטו הקטן שכבר הגיע במחצית אפריל לשיא של מעל 70 סנט, עדיין לא מצליח להתרומם מאז שצלל בחודש מאי, ונסחר בשעות אלו בשער של 28.5 סנט, כאשר במהלך סוף השבוע אף הגיע גם ל-28.2 סנט, כהמשך למגמה בימים אחרונים של ירידה בשער של מטבע הקריפטו.
אנליסטים ברחבי הרשת מנתחים את הגרף של הדוג'קוין ומגיעים למסקנה כי מטבע הקריפטו מייצג את דפוס "הראש והכתפיים" - דבר האומר שהדוג'קוין בדרך להיפוך ודווקא לרדת. הכוונה: כאשר הגרף בחודשים האחרונים מראה שישנן שלוש פסגות בדוג'קוין, כאשר הפסגה האמצעית היא הגבוהה ביותר ומלפניה ומאחוריה ישנה ירידה קלה ואז עלייה נוספת ("הכתפיים"), ולכן הפיק הנוסף ("הכתף") שמגיע לאחר הירידה מהשיא ונמוך ממנו, בעצם מלמד על המשך מגמת הירידה.
על פי האנליסט עם השם הבדוי Tyler Durden הדפוס של "הראש והכתף" יראה תחזית של התרסקות מטבע הקריפטו הקטן, התרסקות של לא פחות מ-67% וזה התחיל לקרות ברגע שהדוג'קוין ירד מתחת ל-29 סנט. לדבריו המטבע יירד עד לשער נמוך של 0.05 דולר ושאפילו אילון מאסק לא יוכל להזניק את הדוג'קוין שוב באמצעות הציוצים שלו, ואם ינסה הוא בסך הכול יקבע עוד שיא תחתון אליו הדוג'קוין יירד.

צילום מסך אתר https://cointelegraph.com/ דפוס "הראש והכתפיים"
למרות מגמת הירידה המתמשכת של הדוג'קוין, יש לציין שמתחילת השנה המטבע קפץ באלפי אחוזים, כאשר אי שם בינואר 2021 הוא נסחר בשער אפסי של 0.0057 דולר והיום הוא נסחר סביב שער של 0.28 דולר. למרות זאת, ישנם אנליסטים עם תחזית שחורה הרבה יותר. בתחילת יוני כתב האנליסט עם השם הבדוי The Asian Investor באתר seekingalpha.com כי מטבע הקריפטו הקטן בדרך לגווע ולהגיע לשער של 0 דולר ולמות. לדבריו, זה יקרה אפילו עוד השנה.


הדוג'קוין ממשיך לרדת. גרף מאתר https://finance.yahoo.com/ מיום רביעי ועד היום
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יש מי שהתעשרו ויש מי שהתרוששו (ל"ת)
    ליבלה 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    דורדן הוא ביטקוין מקסי, איש נחמד אבל לא הכתובת (ל"ת)
    אורן 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    5 למרץ 2022. נא לרשום! מישהו לא רשם ???
    דולה 5ax8l 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביום זה נמחק עולם הקריפטו ההזוי כולל אפס דולר לביטקויין ובהצלחה
    סגור
  • 1.
    חרטה הדוג' יורד באותו הקצב של שאר המטבעות העיקריים
    מוקי 06/2021/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש ירידות חדות וכמעט כל המטבעות נחנכו בחצי בחודש האחרון.
    סגור