השוק

מדהים: רוכש הכרטיס ב-28 מיליון דולר לטיסת החלל של בזוס ויתר על מקומו

המציע האנונימי ששילם סכום עתק כדי להיות חלק מהטיסה ההיסטורית של בלו אוריג'ין לחלל, החליט שלא להגיע בשל 'אילוצי לוחות זמנים' ואת מקומו יתפוס נער בן 18 מהולנד שיעלה על סיפון החללית ויזכה לרגעים עוצרי נשימה לצד האיש העשיר בעולם
כפיר אדר |  5
ג'ף בזוס בדרך לחלל (צילום אינסטגרם/ג'ף בזוס)
אחרי שכבר נקנה הכרטיס היקר ביותר לטיסה ההיסטורית בספינת החלל של בלו אוריג'ין השייכת לאיש העשיר בעולם ג'ף בזוס בסכום של 28 מיליון דולר, אותו רוכש לא יוכל לממש את זכייתו ולהיות חלק מההיסטוריה והוא מוותר על מקומו בטיסה.
Blue Origin חשפה כי אוליבר דאמן ההולנדי בן ה-18 יטוס עם ג'ף בזוס, מארק בזוס וואלי פונק. דאמן תופס את מקומו של הזוכה במכירה פומבית בסך 28 מיליון דולר, שלא יגיע לטיסה ב-20 ביולי "בגלל לוח זמנים עמוס" ונותר אנונימי. טיסתו של בזוס מגיעה תשעה ימים לאחר ההגעה הראשונה לחלל על ידי המיליארדר היריב שלו ריצ'רד ברנסון.
 
בכך למעשה המציע המסתורי שביקש לא לחשוף את שמו ושילם סכום עצום של 28 מיליון דולר לא יטוס לקצה החלל לצד בזוס וכאמור בוגר תיכון צעיר שרק עתה סיים את לימודיו יהפוך לאדם הצעיר ביותר שטס לחלל אי פעם. 
ההערכה היא כי אביו המיליונר של דאמן, ג'וס, הבטיח לבנו מקום בטיסה המתוכננת השנייה במכירה הפומבית, אך הציע את מושבו לבנו כשהמקום זמין בטיסה הראשונה שהתפנתה. המתבגר, שסיים את לימודיו בבית הספר התיכון בשנה שעברה ואמור ללמוד פיזיקה באוניברסיטת אוטרכט, אומר כי הטיסה תגשים חלום לכל החיים.
רק לפני שלושה ימים אגב קיבל בזוס את האישור המיוחל להמריא לחלל מצד מינהל התעופה הפדרלי של ארצות הברית (FAA), הסוכנות אישרה כי Blue Origin מורשית לשאת בני אדם בעוד שתוקף רישיון ה-FAA שלה תקף עד חודש אוגוסט.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הבן שלי יסע במקום הבן של בונז
    ספוק 07/2021/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קפטן קירק.דר מקוי לא מספיק חכם לשלוח את הבן שלו לטיסה הראשונה על הירח.אבל אני מספיק חכם לשלוח את הבן שלי כדי שבטעות לא יחשב הדבר לטיסה עוינת.
    סגור
  • 2.
    בזוס "קנה" בעצמו (ל"ת)
    צ. 07/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אתה
    יפה 07/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוחר
    סגור
  • 1.
    עתידות
    אמיר ח 07/2021/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עד גיל 21 תטוס לחלל
    סגור
  • עתידות
    יונתן 07/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין כמו בזוקה!
    סגור