השוק

בזוס חשף: זה סכום העתק שבו הוזמנו כרטיסים לטיסות הבאות לחלל

אחרי הטיסה הראשונה של Blue Origin לחלל עם הניו שפרד, האיש העשיר בעולם חשף במצגת לסיכום המסע ההיסטורי כי כבר הוזמנו כרטיסים ב-100 מיליון דולר עד כה, וגם: בכמה גדל הונו ביממה האחרונה בעקבות הטיסה?
כפיר אדר | 
ג'ף בזוס והטיל של Blue Origin (צילום יחצ)
אחרי טיסת הבכורה המוצלחת של מעבורת החלל המסחרית 'שפרד' של חברת בלו אוריג'ין בבעלותו של האיש העשיר בעולם ג'ף בזוס, היום (רביעי) דווח כי מייסד אמזון כבר מכר כרטיסים לטיסות הבאות בהיקף של 100 מיליון דולר בסך הכל.
"הביקוש מאוד מאוד גדול", אמר בזוס במהלך המצגת של Blue Origin לאחר טיסת הצוות הראשונה שלה. חברה לא חשפה את המחירים למושבים ברקטת ניו שפרד שלה. האינדיקציה היחידה למבנה התמחור של Blue Origin היא מכירה פומבית ציבורית שהחברה ערכה למושב בטיסה הראשונה שלה עם בזוס, שעמדה על 28 מיליון דולר, אך אותו רוכש אלמוני החליט לוותר על הכרטיס בשל מה שכינה 'אילוצי לו"ז'.
הטווח המדובר של המחירים נע סביב 200,000 עד 500,000 דולר כפי שגבתה חברת תיירות החלל המתחרה, וירג'ין גלקטיק, של ריצ'רד ברנסון הבריטי שהיה המיליארדר הראשון להגיע לחלל, שאלו המחירים שגבה עבור המושבים בטיסותיה העתידיות.
בזוס אמר כי Blue Origin: "מתכוונת להטיס משימות אנושיות פעמיים נוספות השנה", אך אמר שהוא "עדיין לא בטוח כמה אנשי תשגר ניו שפרד בצוותים במהלך 2022, אנחנו נבין את זה". עוד בזוס הוסיף כי החברה רוצה להשיק בקצב "גבוה מאוד" טיסות בעתיד.
ל-Blue Origin יש כיום שני מאיצי רקטות ניו שפרד במתקן בטקסס, האחד לטיסות מטען מחקר והשני לטיסות נוסעים. "אנחנו באמת רוצים להתאמן עם ספינת החלל הזו, ולכן נצטרך לבנות בוסטרים נוספים וכמובן לטוס בתדירות גבוהה יותר", אמר בזוס.
אגב, בזוס הרוויח במהלך היממה האחרונה כ-1.13 מיליארד דולר כשיצא לחלל. זה אותו הסכום ש-36,000 עובדי מחסן במשרה מלאה בחברה שלו יעשו יחד במשך כל השנה. ובזוס אגב, שילם את שיעור המס הנמוך ביותר מבין 36,001 האנשים האלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה