השוק

סולאייר רוכשת שני פרויקטים לייצור חשמל באיטליה ב-6.5 מיליון אירו

הפרויקטים שיתחילו להיבנות בעוד שנה צפויים להניב הכנסות שנתיות של 15.6 מיליון אירו עם FFO חזוי של 11.3 מיליון אירו
ניצן כהן | 
אלון שגב מנכל סולאייר (צילום תומר יעקובסון)
חברת האנרגיה המתחדשת סולאייר רוכשת זכויות בשני פרויקטים חדשים באיטליה בהיקף כולל של 160 מגה-ואט ובעלות של 6.5 מיליון אירו. צפי ההכנסות השנתי החזוי מהפרויקטים עומד על כ- 15.6 מיליון אירו ו- FFO שנתי חזוי של כ- 11.3 מיליון אירו.
הפרויקטים שנרכשו הם פרויקטים פוטו-וולטאיים שממוקמים בדרום איטליה בהספק כולל של 160 מגה-וואט. הפרויקטים צפויים להגיע לשלב הקמה תוך כ-12 חודשים כאשר התשלום יתבצע בהתאם לאבני דרך שנקבעו.   
הזכויות לפרויקטים: Gravina de Puglia (בהיקף של 140 מגה-ואט) ו-Ferrandina (בהיקף של 20 מגה-ואט), נמצאים בשלבי פיתוח מתקדם וירכשו במלואן על ידי שתי חברות בת ספרדיות שבשליטת סולאייר, שצפויה להחזיק בשיעור החזקה צפוי (בשרשור) של 47.4% בכל פרויקט. עלות ההקמה הכוללת של שני הפרויקטים מוערכת בכ-83 מיליון אירו.
החברות הספרדיות Energy Intersol 6, S.L. וחברת Energy Intersol 7, S.L שבבעלות סולאיירירכשו את מלוא הון המניות בשתי חברות ייעודיות המחזיקות בפרויקטים ויחתמו על הסכם פיתוח מול יזם נוסף שיצטרף לפיתוח הפרויקט. לשני הפרויקטים חיבור מובטח לרשת החשמל. השלמת פיתוח הפרויקט כפוף לקבלת אישור סקרים סביבתיים והשלמת קבלת כלל האישורים רגולטוריים והאדמינסטרטיביים הנדרשים, על פי דין, להקמתם וכן הקמת קווי הולכה לחיבור הפרויקטים לרשת.
סולאייר עוסקת בייזום, תכנון, פיתוח, רכש, הקמה, ניהול והפעלה של פרויקטים לייצור חשמל והפקת אנרגיה מתחדשת והינה חלוצה ופורצת דרך בתחום האנרגיה הירוקה.
החברה גייסה במסגרת הנפקה שהתבצעה בחודש פברואר האחרון 132 מיליון שקל לטובת הרחבת פעילותה באירופה - בספרד, באיטליה ובמדינות נוספות, חיזוק איתנותה הפיננסית ומימוש תכנית הצמיחה של החברה.
עיקר פעילות החברה בישראל הוא ייזום והקמה של פרויקטים מניבים של מערכות פוטו-וולטאיות, קרקעיות או על גבי גגות מבני ציבור ומפעלים. סולאייר עוסקת בייזום, תכנון, פיתוח, רכש, הקמה, ניהול והפעלה של פרויקטים לייצור חשמל והפקת אנרגיה מתחדשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה