השוק

אמדוקס מכה את התחזיות: מכירות של מיליארד דולר ברבעון

אמדוקס דיווחה על רווח רבעוני של 1.14 דולר למניה בעוד התחזית צפו לרווח של כדולר למניה; החברה השיגה הכנסות רבעוניות ש ליותר ממיליארד דולר והכריזה על דיווידנד של 36 סנט למניה
ניצן כהן | 
אמדוקס (צילום wikimedia)
אמדוקס, מחברות הייטק הוותיקות בסצנה הישראלית דיווחה על תוצאות טובות לרבעון השני של השנה. החברה דיווחה על הכנסות של 1.06 מיליארד דולר שהיו גבוהות ממרכז התחזיות המוקדמות שצפו הכנסות בטווח של 1.04 עד 1.08 מיליארד דולר.
מנתוני הדוחות עולה כי אמדוקס רשמה שיא הכנסות במסגרת חוזי שירותים מנוהלים שהסתכמו ב-651 מיליון דולר ארה"ב והן מהוות כ- 61% מההכנסות הרבעוניות. הרווח המדולל למניה, על-פי כללי החשבונאות האמריקאיים (כלומר ללא נטרול אירועים חד-פעמיים) הסתכמו ב-1.14 דולר בעוד טווח התחזית עמד על 91 סנט עד 99 סנט למניה. באמדוקס מסבירים את העלייה ברווח למניה בכך ששיעור המס האפקטיבי ששילמה היה נמוך יותר מהתחזיות.
בניטרול השפעות חד פעמיות הסתכם הרווח של אמקוס ב-1.35 דולר, מעל טווח התחזית של 1.20-1.14 דולר למניה. הרווח התפעולי הסתכם ב-188 מיליון דולר. שיעור הרווח התפעולי עמד על 17.6%.
תזרים המזומנים החופשי לרבעון הסתכם ב-140 מיליון דולר ארה"ב והוא מורכב מתזרים מזומנים מפעילות שוטפת בסך 190 מיליון דולר ארה"ב, בניכוי השקעות הוניות נטו ואחרות של 50 מיליון דולר. אם מנרמלים את תזרים המזומנים הרי שהוא הסתכם ב-179 מיליון דולר.
צבר ההזמנות ל-12 החודשים הקרובים מסתכם בסכום של 3.59 מיליארד דולר, גבוה בכ-50 מיליון דולר בהשוואה לרבעון השני הקודם. החברה דיווחה עוד על דיבידנד רבעוני של 36 סנט למניה.
"הביצועים החזקים שלנו ברבעון השלישי משקפים את היוזמות האסטרטגיות אשר הוצאנו לפועל השנה במטרה להאיץ את הצמיחה ארוכת הטווח של אמדוקס. הלקוחות שלנו מאיצים את קצב ההשקעות ארוכות הטווח, המתמקדות במודרניזציה, G5 וענן.
"ברמה התפעולית, הרווחיות נותרה מעל הרף העליון של טווח התחזית שלנו, ובעוד אנו  מאזנים בין מצויינות תפעולית לבין האצת השקעות במחקר ופיתוח, הפקנו תזרים מזומנים חופשי איתן, אשר את רובו החזרנו לבעלי המניות שלנו באמצעות רכישה עצמית של מניות ותוכנית הדיבידנד הרבעונית שלנו" אמר שוקי שפר, נשיא ומנכ"ל Amdocs Management Limited.
שפר הוסיף, "במהלך הרבעון השלישי חיזקנו את הנוכחות באירופה כשלקוחותינו קידמו יוזמות טרנספורמציה דיגיטליות על מנת לתמוך בחוויית לקוח משופרת, התייעלות תפעולית טובה יותר ואסטרטגיות convergence רב תחומיות. חתמנו על הסכם  רב שנתי לשירותים מנוהלים עם -Three UK, חברה בת של CK Hutchison Holdings, המרחיב את שיתוף הפעולה בין שתי החברות בתחום המגזר העסקי (B2B), גם למגזר הצרכני במטרה לספק למינויים חוויות דיגיטליות של הדור הבא ושירותי G5.
"בנוסף, קבוצת Vodafone בחרה באמדוקס לאספקת הדור הבא של יכולות Inventory  ו OSS  כדי לתמוך בהיצע של הקבוצה בתחומי התקשורת הסלולרית, הנייחת והכבלים בגרמניה, רומניה והרפובליקה הצ'כית.  כמו כן הרחבנו את ההסכם שלנו עם וודאפון ספרד למודרניזציה של מערכות ה-CRM כחלק מההכנות לקראת שימוש בשירותי G5 ועידן הענן".
שפר סיכם, "אנו נכנסים לרבעון הרביעי עם צבר שיא בהזמנות ל 12 החודשים הבאים על בסיס נתוני פרו פורמה, המשקף גידול של 10.8% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. בנוסף, אנו מצפים לשמר את תנופת המכירות על ידי מוניטיזציה שלהיצע המוצרים והשירותים המובילים שלנו, אשר אנו מאמינים כי עולים בקנה אחד עם צרכי הלקוחות שלנו למודרניזציה דיגיטלית, G5, הטעמת הענן והדור הבא של פלטפורמות OSS.
"אנו מעלים את תחזית הגידול ברווח למניה לשנת הכספים 2021 וממשיכים  לצפות להאצת הגידול בהכנסות לשנת הכספים 2021, על בסיס נתוני פרופורמה כמתוכנן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה