השוק

המכרז הוכרע: בניין הנהלת דיסקונט יימכר ב-658 מיליון שקל

קנדה ישראל, אלמוגים ויוסי אברהמי שהתמודדו על המכרז לרכישת בניין ההנהלה של בנק דיסקונט ברחוב הרצל גברו על ההצעה המתחרה וישלמו 658 מיליון שקלים עבור הנכס
שירה יום טוב | 
בנק דיסקונט (צילום Magma Images)
המכרז על רכישת ביין ההנהלה של בנק דיסקונט הגיע להכרעה ויימכר תמורת סכום של 685 מיליון שקלים. הצעת קנדה ישראל, אלמוגים ויוסי אברהמי לרכישת בניין הנהלת בנק דיסקונט גברה על הצעת אקרו נדל"ן ויובלים, והחברות הזוכות במכרז ישלמו עבור מתחם המשרדים ברחוב הרצל בתל אביב את הסכום הנקוב על סך 685 מיליון שקלים.
החברות הזוכות - קנדה ישראל, אלמוגים ויוסי אברהמי, יבצעו הליך הריסה של המבנים הנוכחיים ויבנו על השטח פרויקט נדל"ני חדש שיכלול יחידות דיור, משרדים ושטחי מסחר, בהתאם לתוכנית המתאר תא/5000 הקובעת את זכויות הבנייה בעיר.
המבנים שנכללים במכרז שהוכרע הם המתחם בו שוכנים שני משרדי ההנהלה של הבנק ובית מרס שנרכש על ידי קרן ריאליטי לפני כשלוש שנים עבור 96 מיליון שקלים מבעלות פרטית. הנהלת דיסקונט קיבלה את ההחלטה למכור את המשרדים בתל אביב לפני כמה שנים, כדי להעביר את מרכז ההנהלה למתחם האלף בראשון לציון אחרי שבשנת 2016 זכתה קבוצת דיסקונט במכרז הראשון במתחם ורכשה 21 דונם ב-05.5 מיליון שקל.
במתחם שעתידה החברה לבנות במתחם האלף בראשון לציון יכללו משרדי בנק דיסקונט החדשים, משרדי בנק מרכנתיל, יחידות המחשוב של הבנק וכן חברת האשראי cal.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה