השוק

זה האייפון 13; 2 מיליון צופים בהשקה של אפל

ענקית הטכנולוגיה אפל הציגה את קו מוצרי הדגל שלה באירוע וירטואלי ששודר חי ב-YouTube בפני יותר מ-2 מיליון צופים; החברה השיקה אייפון חדש, אייפד חד, אייפד מיני, אפל ווטש 7; השורה התחתונה: בלי בשורות חדשות להוציא מעבד וסוללה חזקים יותר
ניצן כהן | 
טים קוק מנכ"ל אפל (צילום טוויטר/ טים קוק, pexels)
אפל הציגה הערב את קו מוצרי הדגל החדשים שלה שכוללים אייפד חדש, אייפד מיני מוזל, שעון, וכמובן את האייפון החדש. המוצרים החדשים יישרו קו לעיצוב דומה לזה של האייפון ויצויידו במעבדים החדשים של החברה. מוצר הדגל הוא כמובן האייפון הפופולרי.
האייפון 13 של החברה הוצג באירוע חי ששודר ב-YouTube בפני יותר מ-2 מיליון צופים. האייפון החדש מושק כדור הבא של האייפון 12 הפופולרי. האייפון 13 צוייד בסוללה גדולה יותר שמאפשרת לו לפעול על פני יותר שעות ומסך בהיר יותר. הוא מגיע בשני גדלים של 5.4 אינץ' ו-6.1 אינץ' וב-5 צבעים שונים. בנוסף ציידה החברה את האייפון במעבד חדש מתוצרתה שקיבל את השם A15 Bionic.
אחד הדברים שאפל תמיד הייתה בו בבעיה הוא נושא הסוללה. כאן אומרת אפל שהגדילה את הסוללה כך שסוללת האייפון מיני תספק עוד 1.5 שעות של חיים למכשיר בעוד האייפון הרגיל יספק עוד 2.5 שעות חיים למכשיר הפופולרי. 
נושא המצלמה שהוא מעניין מאוד באייפונים החדשים עבר שדרוג והמלצמה של האייפונים החדשים יכללו מצב צילום חדש "קולנועי" וניתן גם יהיה לערוך סרטים מיד לאחר צילומם באמצעות האייפון וזה מעניין.
מחירי הכניסה של האייפונים החדשים לא זולים כשהאייפון מיני (5.4 אינץ') יהיה במחיר כניסה של 700 דולר והמחיר של האייפון הגדול יותר (הרגיל בעל מסך בגודל של 6.1 אינץ') יהיה 800 דולר.

האייפד מיני החדש של אפל (צילום: האתר הרשמי של אפל)
מוצר מצליח נוסף של החברה הוא השעות החכם ואפל משיקה את סדרה 7. הסדרה החדשה שעוצבה מחדש כשהמסך של השעון יהיה גדול ב-20% מהמסך של הדור הקודם אפל-ווטש 6. דגם הכניסה יהיה ב-7 צבעים לרבות אדום וכחול הפופולריים. אפל אומרת כי מסך השעון עמיד יותר מהדורות הקודמים והסוללה נטענת מהר יותר. 
בפעם הראשונה מאז 2019 השיקה אפל את האייפד מיני החדש שלה. לאייפד מיני תהיה כניסת USB C שניתן יהיה לחבר אליו התקנים חיצוניים. המעבד של האייפד מיני יהיה מהיר ב-40% בהשוואה לדגם שהושק ב-2019. מחיר הכניסה של האייפד מיני יהיה 499 דולר לעומת 399 דולר בהשוואה למחיר של דגם הכניסה ב-2019.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה