השוק

אטרקצ'י מסתער על השוק: מגייס 64 מיליון שקל לאאורה

המכירה מתבצעת באמצעות הנפקת מניות פרטית לבית ההשקעות מור שבשלב הראשון ירכוש למעלה מ-5% מהחברה ויקבל אופציות ל-36 חודשים שאם יממש אותן יעלה להחזקה של יותר מ-6% מהחברה
ניצן כהן | 
יעקב אטרקצ'י (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
איש העסקים יעקב אטרקצ'י מוכר כ-6% ממניות אאורה לבית ההשקעות מור. המכירה מתבצעת באמצעות הנפקה פרטית שמשמעותה כי הכסף יכנס לתוך החברה ולא ילווה בהצעת מכר. בסך הכל ירכוש בית ההשקעות 13.2 מיליון מניות אאורה ב-3.58 שקל למניה ויקבל כ-3 מיליון אופציות למימוש בעוד 36 חודשים במחיר מימוש של 4.25 שקל למניה.
נכון להיום בעלי המניות העיקריים באאורה הם יעקב אטרקצ'י שמחזיק למעלה מ-50% וחברת הביטוח מנורה של שמחזיקה בכ-12% מהחברה. מור כאמור, יחזיקו למעלה מ-5% לאחר הקצאת המניות ו-6% בדילול מלא.
אאורה נמצאת בתקופה טובה, אולי כמו כל מי שעוסקת בנדל"ן בשנים האחרונות וזאת לאחר שנכנסה למשבר הקורונה ממונפת מידי עם לחץ של מלווים. מאז השתנו התנאים והחברה שמחזיקה בשורה של פרויקטים אטרקטיביים חזרה למכור בקצב גבוה.
נתון מעניין שיש לשים אליו לב באאורה הוא צבר הדירות המתוכנן שלה. נכון לסוף הרבעון השני של השנה יש לחברה 4,903 יחידות דיור בשלבים שונים של בניה ורישוי ועוד 18,830 יחידות דיור בשלבי תכנון שונים, ואלה מספרים גדולים בעיקר לאור העובדה שאאורה מתמקד בערים במרכז הארץ.
אאורה נכנסה לא מכבר לתחום הנדל"ן המסחרי המניב והיא צופה לפיתוח של 26 אלף מ"ר שהם בעלי פוטנציאל הכנסות שנתי של 37 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה