השוק

זה הסכום שתקבל המתחרה של טסלה מהחברה שהזיקה לה

ג'נרל מוטורס הודיעה כי הגיעה להסכם עם החברה שהסוללות שלה גרמו לדגם החשמלי הפופולארי ביותר של ענקית הרכב האמריקאית להיות מוכרז כמסוכן
יאיר מור | 
חיבור רכב חשמלי מדגם שברולט בולט לטעינה (צילום Green Energy Futures / flickr)
ענקית הרכב האמריקאית ג'נרל מוטורס (GM) הודיעה היום על חתימת הסכם מול ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית LG, לפיו האחרונה תשלם לה כ-1.9 מיליארד דולר כדי לכסות את עלויות קריאת-השירות למכוניות מדגם שברולט Bolt שהוכרז השנה.
שילפאן אמין, סגן נשיא לרכישות ושרשרת אספקה, הדגיש כי מדובר בהסכם הדדי, וכי "LG היא ספקית מוערכת ומכובדת ל-GM, ואנו מסופקים מההגעה להסכם הזה. צוותי ההנדסה והייצור שלנו ממשיכים לשתף פעולה כדי להאיץ ייצור של סוללות חדשות ואנו מצפים להתחיל לתקן רכבים עבור לקוחות בחודש הנוכחי".
אתר Ars Technica מדווח כי בעלי רכבים מהדגם המדובר כבר החלו לקבל השבוע הודעות להגיע לתיקון, כאשר הראשונים שקיבלו את ההודעות הם אלה שהרכבים שלהם יוצרו במקבצים ש-GM מאמינה שבהם היו רוב הסוללות הפגומות. לפי ההודעה לנהגים, החלפת הסוללות בסוכנויות המורשות לוקחת יומיים, והסוללות החדשות מגיעות עם אחריות ל-8 שנים או 100,000 מייל (161,000 ק"מ).
כזכור, בקיץ האחרון הכריזה GM כי כל הרכבים מדגם Bolt, שנמכר מאז 2017 ונחשב למכונית החשמלית השנייה במכירות בעולם אחרי טסלה, מסוכנים. ראשית היא ביקשה מנהגים לא להטעין את הרכבים עד הסוף, לא להחנות אותו בחניות סגורות ומאוחר יותר הוסיפה לכך גם הנחיה לא להחנות אותם ליד מכוניות אחרות. הסיבה לתקלה היתה פגם בפס הייצור של LG, המספקת את הסוללות לרכבים, שגרם לחלק משמעותי מהסוללות להתלקח בקלות רבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה