השוק

מאסק במו"מ עם חברות תעופה: ישתלט על האינטרנט במטוסים?

מאסק צייץ שהוא מנהל שיחות עם חברות תעופה להתקנת פס רחב של סטארלינק כדי לשפר את איכות הקליטה בתעבורה האווירית. מניית ספקית האינטרנט בטיסה המובילה כרגע, Gogo Inc, ירדה לשפל ביומיומי של 5.7% 
כפיר אדר | 
אילון מאסק (צילום unsplash, אינסטגרם/ אילון מאסק)
עסקת ענק בעולם התעופה? היזם והמיליארדר אילון מאסק טען בטוויטר ביום חמישי כי הוא נמצא בשיחות עם חברות תעופה בנוגע להתקנת Starlink, שירות פס רחב מבוסס לוויין שבבעלות חברת הרקטות שלו SpaceX.
מאסק, הידוע בציוציו האותנטיים בטוויטר, בהודעות ובאינטראקציות ערות עם עוקביו, לא מסר פרטים על השיחות בציוץ שלו. לא היה ברור מיד לאילו חברות תעופה ניגשים או מתי תתבצע ההתקנה. מניית ספקית האינטרנט בטיסה המובילה כרגע, Gogo Inc, ירדה לשפל ביומיומי של 5.7% לפני שהחזירה חלק מההפסדים במסחר אחר הצהריים.
 
סטארלינק, יחידת האינטרנט הלוויין של SpaceX, מתכננת לפרוס 12,000 לוויינים. SpaceX אמרה כי קבוצת הלוויינים Starlink תעלה לה בערך 10 מיליארד דולר. זוהי אחת ממספר גדל והולך של חברות המייצרות לוויינים קטנים הכוללת גם את Kuiper של Amazon.com, OneWeb הבריטית, כוכב גיבוי הון סיכון וטכנולוגיות Blue Canyon של Raytheon Technologies Corp (RTX.N).
מאסק מגלם כיום חברות כולל יצרנית מכוניות חשמליות טסלה, חברות הטילים SpaceX ו-Neuralink, סטארט-אפ המפתח ממשקי מוח-מכונת רוחב פס גבוהים במיוחד לחיבור המוח האנושי למחשבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה