השוק

דובי פרנסס בגיוס של עשרות מיליוני דולרים לסטארטאפ ישראלי

סטארטאפ ישראלי השלים גיוס סיד בהובלת קרן ההשקעות Group11 של דובי פרנסס. הטכנולוגיה שפיתח הסטארטאפ עוסקת בזכויות רפואיות לעובדים, ותסייע רבות בשוק האמריקאי
מערכת ice | 
דובי פרנסס (צילום Group 11)
הסטארטאפ  Insurights השלים גיוס סיד של 22 מיליון דולר בהובלת Group11 של המשקיע דובי פרנסס ובהשתתפות Cresson Management, Good Company ו- Insurtech Israel.
החברה חושפת את מערכת Zoe שפותחה על ידה – יועצת בריאות וירטואלי מותאמת אישית שמסייעת לעובדים באמצעות בינה מלאכותית לממש את מלוא האפשרויות שמקנה להם הביטוח הרפואי, תוך הבאת שקיפות ופשטות לשוק המורכב של הטבות וביטוחי בריאות בשוק העבודה בארה"ב. כספי הגיוס ישמשו להאצת הצמיחה והחדירה לשוק האמריקאי וגיוס מפתחים ומומחי בריאות וביטוח.
מערכת "זואי" מספקת לעובדים תשובות ברורות לשאלות ספציפיות בנוגע לזכויותיהם הרפואיות באמצעות ניתוח מעמיק של תוכנית הבריאות המוצעת על ידי כל אחת מהחברות. באמצעות המערכת, העובד יכול לדעת במהירות כמה יעלה לו כל טיפול בהתבסס על הכיסוי הביטוחי שלו, ספקים מומלצים ובקרוב גם אפשרות לקביעת פגישות בתוך הפלטפורמה. היא חוסכת לעובדים זמן רב ועוגמת נפש בנבירה במסמכים ארוכים ומסובכים ושיחות על בעיותיהם הרפואיות האישיות עם אנשי שירות ומוקדנים.
כמו כן, "זואי" מזכירה לעובדים באופן יזום בדיקות שיסייעו לשמור על בריאותם. כיום מפסידים המעסיקים סכום עתק של כ-100 מיליארד דולר בשנה בשל הזמן שעובדים מבלים מול חברות הביטוח בניסיון להבין את המגיע להם ואי ביצוע בדיקות מונעות שמגיעות להם במועד.
"הדרך שעובדים בארה"ב נאלצים לעבור כדי לנצל את היתרונות הבריאותיים שמגיעים להם היא שגויה. אנחנו יוצרים דרך טובה יותר, ממוקדת וחדשנית כדי שעובדים יוכלו להבין מהם זכויותיהם," אמר גיא בנימין, מנכ"ל משותף ומייסד Insurights. "אנחנו שואפים לפשט את התהליך, מה שמוביל לעובדים בריאים ומאושרים יותר."
"לצוות המייסדים של Insurights יש הבנה יוצאת דופן של מה שנדרש כדי לפתור את אחת הבעיות הקשות ביותר בתחום הבריאות האמריקאי", אמר דובי פרנסס, שותף מייסד ב-Group11. "בעזרת הטכנולוגיה החדשנית, העובדים כבר לא יצטרכו לבלות שעות בטלפון עם נציגי שירות, מנהלי משאבי אנוש יקדישו פחות זמן להתמודדות עם בעיות הקשורות להטבות הבריאות של העובדים ולהחליט איזו תוכנית בריאות להציע לעובדים מדי שנה ואילו מנהלי הכספים ינהלו טוב יותר את עלויות הבריאות העצומות של העובדים. אנו שמחים לתמוך בחזון של גיא, בן והצוות ולהצטרף אליהם למסע הזה כדי להביא לשינוי באופן שבו העובדים נחשפים לזכויות הבריאותיות המגיעות להם ומבינים אותן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה