השוק
דלתא החזירה את הפיג'מה למדפים והרווח זינק
דלתא מותגים החזירה את הפיג'מה למדפים לאחר שירדו מהם בשנים האחרונות ובמהלך מיתוגי מרשים הצליחה לשפר את כל המדדים הפיננסים מחודש מארס האחרון, אז הוסרו מגבלות התנועה
דלתא מותגים, הזרוע שמרכזת את פעילות המותגים של דלתא גליל דיווחה על תוצאות מרשימות לרבעון השלישי של השנה. מנתוני החברה עולה כי המכירות ברבעון השלישי גדלו בכ-12% לכ- 210.8 מיליון שקל. בשלושת הרבעונים הראשונים של השנה עלו המכירות בכ-24% לכ-605 מיליון שקל, לעומת כ-488 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון השלישי עלה בכ-16% והסתכם בכ-128.8 מיליון שקל לעומת כ-110.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח הגולמי נובע משיפור בתמהיל המוצרים המאופיינים בשיעור רווחיות גבוה יותר ובשל התחזקות שער החליפין הממוצע של השקל מול הדולר, אשר קוזז על ידי ההתייקרות בעלויות השילוח.
הרווח התפעולי ברבעון השלישי עלה בשיעור חד של כ-31% לכ-38.5 מיליון שקל (המהווה 18.2% מהמחזור) לעומת רווח תפעולי של כ-29.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד (המהווה 15.6% מהמחזור). הגידול נובע ברובו מגידול במכירות ומשיפור ברווחיות הגולמית אשר קוזז בחלקו בהוצאות.
הרווח הנקי של החברה ברבעון השלישי עלה לכ-28.5 מיליון שקל (המהווה 13.5% ממחזור החברה), עלייה של כ-40% לעומת רווח נקי של כ-20.3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד (המהווה 10.9% מהמחזור). הגידול ברווח הנקי ברבעון נובע מהגידול ברווח לפני מיסים בניכוי הגידול בהוצאות מס.
ה- EBITDA ברבעון השלישי עלה בכ- 27% לכ-58.4 מיליון שקל, לעומת 46 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מהשיפור ברווחיות התפעולית.
דלתא מותגים, הוקמה כחלק משינוי ארגוני בחברה הציבורית דלתא גליל. כחלק ממהלך הפיצול, הועברה פעילות 'דלתא ישראל' לחברה. כך שכיום עוסקת דלתא מותגים בעיצוב, פיתוח, שיווק ומכירה בישראל, של מוצרי הלבשה תחתונה לנשים, גברים וילדים, הלבשת בית, הלבשת ספורט ופנאי, הלבשת ילדים, גרביים והנעלה, בעיקר תחת המותגים Delta וfix.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה


