השוק

פרארי דיווחה על הכנסות של 1.24 מיליארד דולר ברבעון

חברת רכבי הספורט האיטלקית רושמת דוחות כספיים טובים עם עלייה בהכנסות לעומת שנה שעברה. ברבעון המקביל מאשתקד, החברה הכניסה כ-200 מיליון דולר פחות
מערכת ice | 
פרארי (צילום Istock)
פרארי נהנתה מאוד מפורמולה 1 והגדילה את המשלוחים של מוצריה במהלך הרבעון השלישי. יצרנית הרכב האיטלקית רשמה הכנסות של 1.24 מיליארד דולר, לעומת 1.04 מיליארד דולר ברבעון השלישי בשנה הקודמת, וצופה שההכנסות לשנה כולה יישארו בהערכה קודמת של 5 מיליארד דולר.
פרארי ראתה שהחסות, המסחר והמותגים שלה מניבים הכנסות של 110 מיליון דולר, עלייה של 1.3% משנה לשנה, יחד עם עסקאות החסות של מותג הרכב האייקוני של F1. המנועים של המותג הכניסו סכום שקרוב ל-63.7 מיליון דולר במהלך הרבעון, עלייה של 24.8% משנה שעברה, מאחורי השכרות לקבוצות מירוץ F1 אחרות.
פרארי, לעומת זאת, ראתה עליות בעליות הייצור - בתוספת הוצאות מחקר ופיתוח - מפורמולה 1 וחדשנות המוצר. יצרנית הרכב נוקטת יותר יוזמות ירוקות על מסלול המרוצים ומחוצה לו.
פרארי הודיעה באפריל כי הרכב החשמלי הראשון שלה יגיע לראשונה בשנת 2025. הוא ישתתף ב-LMDh, כיתת היפר-מכוניות הדורשת תפוקת אנרגיה נקייה. אקורה, טויוטה, פיג'ו, פורשה, אאודי וקדילק יתמודדו גם הן ב-LMDh ב-2023. פרארי ייצרה בעבר שני כלי רכב היברידיים: לה-פרארי, שהופיעה לראשונה ב-2013, וה-SF90 Stradale, שהושק ב-2019.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה