השוק

עסקה חדשה לסייבר וואן, תספק מערכות לרכבים של תנובה

תנובה תרכוש מערכות של החברה בכמה מאות אלפי שקלים בעסקה שמגבירה את החדירה של המערכות של סייבר וואן לשוק המוסדי ולציי הרכב הגדולים; מניית סייבר וואן עלתה היום ביותר מ-8%
ניצן כהן | 
סייברוואן (צילום איציק בירן)
סייבר וואן חתמה על הסכם עם תנובה במסגרתו תספק לחברה 140 מערכות ותגדיל את מספר המערכות המותקנות ברכבים של החברה ל-165. העסקה היא בהיקף כספי קטן אבל החשיבות שלה הוא בחדירה של החברה לשוק המוסדי ולציי הרכב הגדולים.
נזכיר כי סייבר וואן פיתחה מערכת שחוסמת את מערכות הסלולר ברכב אולם מאפשרת למספר אפליקציות לפעול ואף להוציא ולקבל שיחה. באמצעות המערכות של סייבר וואן, לפחות לטענת החברה, נמנעת הסחת הדעת של הנהג במהלך הנהיגה שהיא אחד הגורמים המרכזיים לתאונות הדרכים.
סייבר וואן, כמו מובילאיי, יכולה לחדור לשוק באמצעות שני גורמים: האחד מתן הטבות לבעלי כלי הרכב כמו מובילאיי שמי שהתקין את המערכת שלה קיבל הנחה באגרת הרישוי. הגורם השני הוא חדירה לשוק המוסדי ובאמצעות החדירה הזו להוכיח את היעילות של המערכות ואז לפנות באופן אגרסיבי יותר לשוק הפרטי.
בני ברנס, מנהל תפעול ובטיחות מכירות קבוצת תנובה מסר: "לאחר פיילוט מוצלח במסגרתו העובדים הביעו שביעות רצון גבוהה מהמערכת של SaverOne, החלטנו להרחיב את הטמעת המערכת בצי הרכב שלנו. בימים אלה מתקיים פיילוט דומה גם בקרב נהגי המשאיות בחברה". 
אורי גלבוע, מנכ"ל סייברוואן מסר כי: "הרחבת ההצטיידות במערכת SaverOne מעידה על האפקטיביות שלה ואין חכם כבעל ניסיון. אני שמח כי חברות ישראליות גדולות ומובילות במשק לוקחות אחריות על בטיחות עובדיהן בנהיגה. בקרוב נעדכן על הצטרפות של חברות גדולות נוספות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה