השוק

סטארט-אפ הקנאביס StickIt יקים מפעל בארה"ב בהשקעת ענק

במסגרת ההסכם חברת GGII האמריקאית ו-StickIt יקימו מפעל משותף בארה"ב, במסגרתו הם צפויים לייצר כ-10 מיליון "מקלוני קנאביס" מדי חודש, שיגיעו ישירות לשוק האמריקאי והמקסיקני. היקף ההשקעה: 750 אלף דולר, המפעל צפוי לקום במהלך חודש דצמבר 2021 ויחל את פעילותו כבר בינואר 2022
כפיר אדר | 
אלי בן הרוש (צילום יערה דלוגשן)
סטארט-אפ הקנאביס הישראלי StickIt, המפתח "מקלוני קנאביס "(Cannabis Sticks) להכנסה לתוך סיגריה, הודיעה היום (רביעי) על חתימת הסכם שת"פ עם Green Globe International, המובילה בתחום ייצור סיגריות מסוג הרב והאמפ (Herb and Hemp), במסגרת השת"פ, חברת GGII תשקיע סכום של 750 אלף דולר להקמת מפעל משותף בקליפורניה, ארה"ב.
במסגרת ההסכם, שתי החברות יקימו מפעל לייצור "מקלוני קנאביס"  מרכיב ה- CBD, מתוך מטרה לייצר כ-10 מיליון מקלונים שיועדו לשוק האמריקאי והמקסיקני. המפעל, שיוקם כאמור בקליפורניה שבארה"ב, צפוי להתחיל את פעילותו כבר בחודש ינואר 2022, ולהניב רווחים של מיליוני דולרים כבר בחודשים הראשונים.
אלי בן הרוש, מנכ"ל StickIt: "מדובר במהלך משמעותי של החברה, כחלק מאסטרטגיית ההתרחבות והצמיחה שלה לשווקים בחו"ל. רק לאחרונה, הודענו על יציאתנו להנפקה בבורסה הקנדית לפי שווי של 50 מיליון דולר. קיבלנו ביקושים עצומים להשקעות בחברה ואנו שמחים לאפשר למשקיעים שלנו לגדול איתנו. אנו נהיה קדמת הטכנולוגיה של תעשיית הקנאביס העולמית".
ד"ר אשר הולצר, מייסד StickIt: "החיבור שנוצר עם חברת GGII, לצד שיתופי פעולה נוספים עליהם הכרזנו עם חברות נוספות מעבר לים, מציבות אותנו כחברה המובילה בתחומה בענף הקנאביס המהלך הנוכחי צפוי לחזק את נוכחותנו בשוק האמריקאי ובמקסיקו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה