השוק

ראש עיריית ניו-יורק רוצה ללמד קריפטו בבתי ספר

אריק אדמס הפתיע בסוף השבוע, וכאשר התבקש להסביר בראיון בטלוויזיה מה זה ביטקוין והאם הוא באמת מאמין שניו-יורק יכולה להתבסס על מטבע לא יציב, אמר שלא רק שהיא צריכה לבחון את זה – אלא אף ללמד את הדור הבא את כל תחום הקריפטו

יאיר מור | 
כיתה (צילום freepik)
ראש העיר הנבחר של ניו-יורק, אריק אדמס, רוצה להפוך את ניו-יורק לעיר שמובילה את עולם הקריפטו – ומציע גם ללמד את התחום בבתי הספר בעיר, כך לפי דברים שאמר בראיון לתוכנית State of the Union ב-CNN בתחילת השבוע.
לאחר שנשאל על ידי המגישה, דנה באש, האם הוא יודע בכלל להסביר מה זה קריפטו הוא מיהר להצהיר כי "אפילו מומחים יתקשו לעשות זאת", אך מיהר לנסות לעשות זאת בכל אופן ואמר שביטקוין ומטבעות קריפטו הם "דרך חדשה לשלם על טובין ושירותים ברחבי העולם". לדבריו, ניו-יורק, כעיר שבה התחילו מהפכות רבות, צריכה להוביל גם את תחום הקריפטו, ולכן הוא קורא "לפתוח את בתי הספר שלנו ללמד את הטכנולוגיה הזו ואת דרך החשיבה הזו באשר לתשלום על מוצרים ושירותים", כדי שהדור הבא לא ישאל אותו, כמו רבים מהמצביעים שלו בבחירות שנערכו בעיר בשבוע שעבר, מה זה קריפטו.
 
אדמס מתכוון גם לעודד עסקים להשתמש במטבעות קריפטו, והצהיר כי "אנחנו נבחן את זה ואנחנו נתנהל בזהירות. אנחנו הולכים לעשות את זה נכון". הוא הגיב לטענות יועץ כלכלי לשעבר של ממשל אובמה, לפיהן מדובר בהצהרות לא אחראיות, כי גם התלות הנוכחית במניות גורמת להפסדים בכל פעם שהשוק נופל, ובכך מניות רגילות אינן שונות ממטבעות קריפטו שנוטים לעלות ולרדת בזיגזג בלתי נגמר.
כזכור, כבר בשבוע שעבר הצהיר אדמס בטוויטר כי יבקש לקבל את שלוש המשכורות הראשונות שלו בביטקוין, כדי להפגין את האמון הרב שלו במטבע בפרט ובתחום בכלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה