השוק

הראל ויזל מכה שנית: אלה הרווחים של ריטיילורס

התפוצצות הקניונים ברבעון השלישי של השנה עשתה טוב ללא מעט אנשים, אבל היה אחד שגרף את הקופה, ועוד איזו קופה - הראל ויזל שרק השנה הנפיק את ריטיילורס - זרוע הזכיינות של פוקס
ניצן כהן |  2
הראל ויזל פוקס (צילום דימה טליאנסקי)
הראל ויזל מכה שנית, הרווחים של ריטיילורס - זרוע הזכיינות של הקבוצה שוברת את השיאים של עצמה וכל זה כשהישראלים חוזרים למרכזי הקניות שהמשך הבלתי מעורער שלהם זה הראל ויזל על שלל מותגיו וחנויותיו.
ריטיילורס הונפקה השנה והייתה אחת ההנפקות האטרקטיביות של השנה אבל הדבר החשוב מכל, בטח להשקעות שמיועדות לטווחים הבינוני והארוך, הרי שצריך שהמכירות והרווחים ידביקו את הפער שנפער בינם לבין שווי השוק של החברה, ואת זה הראל ויזל יודע לספק.
ריטיילורס, מקבוצת פוקס (55.74%), שמחזיקה בזיכיונות לפוטלוקר ורשת חנויות נייקי בישראל, קנדה ואירופה, השיגה הכנסות רבעוניות של 341.6 מיליון שקל שהיו גבוהות בכ-61% מההכנסות ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון השלישי השנה גדל בכ-64.6% בהשוואה לרבעון מקביל אשתקד והסתכם בכ-175.2 מיליון שקל. שיעור הרווח הגולמי  מההכנסות עמד על כ-51.3% בהשוואה לכ- 50.2% ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי ברבעון השלישי הסתכם בכ-49.3 מיליון שקל (14.4% מההכנסות) בהשוואה לכ-32 מיליון שקל (15.1% מההכנסות) ברבעון מקביל אשתקד, גידול של כ-54.3%.
העליה ברווח התפעולי ברבעון השלישי, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, מיוחחסת בקבוצה בעיקר לשיפור בתוצאות נייקי, שקוזזו ע"י גידול בהוצאות המכירה בפוט לוקר עקב גידול בשטחי המסחר, בין היתר בשל הפעילות באירופה (שהחלה ברבעון הרביעי של שנת 2020).
הרווח הנקי ברבעון השלישי של שנת 2021  עלה בכ- 49.3% והסתכם בכ- 32 מיליון שקל בהשוואה לכ-21.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. 
דובי שנידמן, מנכ"ל ריטיילורס אמר כי: "אנחנו ממשיכים באסטרטגיית הצמיחה וההתרחבות של החברה, הן בישראל והן בחו"ל. במהלך שנת 2021 הרחבנו את הפעילות בחו"ל, נכנסנו למדינות נורבגיה ושבדיה, ורכשנו 5 חנויות מזכיין מקומי של המותג נייקי בטריטוריות חדשות הונגריה, צ'כיה, סלובקיה, במקביל לפתיחת חנויות חדשות באירופה.
"במסגרת אסטרטגית החברה להרחבת הפורטפוליו של מותגיה, החברה דיווחה על מו"מ בקשר עם עסקת אנרג'ים הפועלת בתחום הייבוא והשיווק של ציוד ספורט וכושר לשימוש ביתי ולחדרי כושר מקצועיים וכן מו"מ לקבלת זכויות הייצוג של המותג Converse בישראל".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טיפשים
    מולייר 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שקונה ברשתות שויזל הוא טיפש האיש שבכה שתיכף אין לו מה לאכול שוחט אתכם במחירים מופקעים וחזיריים פראיירים
    סגור
  • 1.
    חזירות
    רמי מתוק 11/2021/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ככה זה שפס ככה זה שמפסיקים לתת סחורה לחניות אחרות מרויחים 50 אחוז והציבור משלם יותר כי אין תחרות העיקר שיש רשות התחרות שדואגת לעוד משכורת בשרות הציבורי המנופח שלא עושה כלום
    סגור