השוק

חנן מור: 225 מיליון שקל תמורת המתחם המבוקש בגבעתיים

חנן מור זכה במכרז של רמ"י לרכישת קרקע במתחם כורזין בגבעתיים עליה יקים מגדל בן 50 קומות שיתפרש על פני 34 אלף מ"ר בקרבת צומת אלוף שדה; הקרקע נרכשה ב-225 מיליון שקל 
ניצן כהן |  1
חנן מור (צילום אייל טואג, פלאש 90/ גילי יערי)
חנן מור רכש קרקע במכרז של רמ"י ב-225 מיליון שקל. הקרקע ממוקמת בגבעתיים במתחם כורזין. אחד האזורים המבוקשים באזור המרכז.
חנן מור מתכוונת להקים במתחם מגדל בן כ- 50 קומות בשטח כולל של כ-34 אלף מ"ר, הכולל בין היתר: מגורים ומגורים להשכרה ארוכת טווח, שטחי מסחר ותעסוקה. המכרז הוא אחד "ממכרזי הייזום" החדשים של רמ"י, שבהם משווקת קרקע שאינה מתוכננת וכחלק מהליך המכרז, היזם נדרש לאשר, לתכנן ולאשר תב"ע למתחם.
בחודש יוני האחרון רכשה החברה קרקע להשקעה במתחם המייסדים בנס ציונה בהיקף של 10 דונם, המיועדת להקמה של 100-150 יח"ד, תמורת כ-10.5 מיליון.
המתחם בו זכתה הקבוצה בגבעתיים, נמצא בצומת הרחובות כורזין, טבנקין ואלוף שדה ובצמידות למע"ר של גבעתיים. בסמוך למתחם מתוכננת תחנת כורזין של הקו הסגול ברכבת הקלה המחבר את רמת גן, גבעתיים ותל אביב.
לפני כשבוע דיווחה "חנן מור" על רווח נקי רבעוני של כ-59.3 מיליון שקל, בהשוואה ל-2.7 מיליון שקל ברבעון המקביל. "חנן מור" סיימה לפני מספר ימים על השלמת המימון בהיקף של כ-1.5 מיליארד שקל באמצעות הבנקים דיסקונט ולאומי לפרויקט הדגל של הקבוצה בשדה דב בתל אביב וזאת לאחרשגייסה הון ואג"ח.
בסך הכל גייסה חנן מור החודש 140 מיליון שקל במניות יחד עם גיוס אג"ח של סדרות חדשות י"ג ו-י"ד  בהיקף של 265 מיליון שקל. סה"כ גייס החברה בחודש האחרון למעלה מכ-400 מיליון שקל.
יו"ר הקבוצה חנן מור: "הביקושים לדירות במרכז המדינה מתגברים והיכולות לתת מענה לביקושים קטנה. רוב הקרקעות בעלי פוטנציאל בגוש דן נמצאים בבעלות פרטית ונדרשים תהליכים של שינוי ייעוד והשבחה.
"החברה צברה ניסיון בתהליך דומה גדול מאוד בנס ציונה ועבור כך הקמנו אגף מיוחד בחברה בהובלתו של טל צוריאל ששימש כמתכנן הראשי של דירה להשכיר והשקענו משאבים רבים בהקמה של ארגז כלים טכנולוגי מתקדם מבוסס תוכנה ומערכות מידע GIS משולב אלגוריתם שיודע לנתח באופן מדויק את פוטנציאל השבחת הקרקע ומחיר הקרקע בעתיד.
"יכולת ייחודית זו מתווספת ליכולות ניהול ויכולות סטטוטוריות מובילות קיימות ובכך משלימה הקבוצה את סט היכולות שלה- מרכישת קרקע, השבחה שלה, ייזום ובנייה יחד עם הפעלה וניהול".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מור אתה מעוניין לרכוש 2.5 דונם בכנסת שדה בוקר גבעתיים (ל"ת)
    דייר גבעתיים 11/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור