השוק

מנורה מבטחים מצטרפת למתחרות - ומאמצת מדיניות חלוקת דיווידנד

דירקטוריון חברת הביטוח החמישית בגודלה בישראל אישר לחלק לבעלי המניות בחברה דיווידנד בשיעור שלא יפחת מ-35% מהרווח השנתי. מנורה מבטחים מנהלת נכסים בהיקף של כ-264 מיליארד שקל
איתמר כהן | 
מנורה מבטחים (צילום Magma Images)
חברת הביטוח מנורה מבטחים, המנהלת נכסים בהיקף של כ-264 מיליארד שקל, הודיעה היום (ראשון) כי דירקטוריון החברה אישר לאמץ מדיניות חלוקת דיווידנד בחברה. לפיכך, החברה תתחיל לחלק לבעלי המניות בחברה דיווידנד החל בשנה הבאה - בשיעור שלא יפחת מ-35% מהרווח השנתי.
בכך מצטרפת קבוצת מנורה מבטחים לחברות הביטוח הראל והפניקס, שקבעו בפברואר האחרון ובאוקטובר 2020 (בהתאמה) מדיניות חלוקת דיווידנד בשיעור של לפחות 30% מהרווח השנתי. מנורה מבטחים, המנוהלת על ידי יהודה בן אסאייג, חילקה במארס האחרון דיווידנד בסך של 100 מיליון שקל.
 
קבוצת מנורה מבטחים אחזקות, חברת הביטוח החמישית בגודלה בישראל מבחינת שווי שוק, נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-4.9 מיליארד שקל. נכון לסוף ספטמבר, חברת הביטוח מנורה מבטחים מנהלת את קרן הפנסיה הגדולה בישראל - עם נכסים בהיקף של כ-176 מיליארד שקל.
מנורה מבטחים גבתה בתשעת החודשים הראשונים של השנה פרמיות ודמי גמולים בכ-18.7 מיליארד שקל, לעומת 18.4 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הכולל שרשמה החברה בתקופה זו היה 578 מיליון שקל, לעומת רווח כולל של 285 מיליון שקל בתשעת החודשים הראשונים של 2020.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה