השוק

גב ים סגרה ארבע עסקות משמעותיות, זה הסכום שתגרוף

חברת הנדל"ן המניב, שבשליטת נכסים ובניין, השלימה עסקות שכירות בשווי כולל של מאות מיליוני שקלים. אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב ים: "הביקוש בפארקי ההיי-טק המובילים נמשך בעוצמה רבה וצפוי להתחזק בשנים הקרובות"
איתמר כהן | 
אבי יעקובוביץ׳, גב-ים הדמיית דיור ממשלתי בחולון (צילום אלדד רפאלי, אבנר ישר אדריכלים)
חברת הנדל"ן המניב גב ים, שבשליטת נכסים ובניין, הודיעה היום (שני) כי השלימה ארבע עסקות שכירות בשווי כולל של יותר מ-340 מיליון שקל. במסגרת הסכמי השכירות שחתמה החברה, היא תשכיר שטח כולל של כ-50 אלף מ"ר במתחמים גב ים הרצליה צפון, פארק מתם בחיפה וגב ים מפרץ חיפה.
לדברי החברה, שלושה מבין ההסכמים נחתמו עם חברות טכנולוגיה מובילות בינלאומיות, ובמסגרתם תשכיר גב ים שטח כולל של כ-30 אלף מ"ר - חלקו בפרויקט בהקמה וחלקו בנכסים קיימים - אשר יניבו לחברה הכנסות של כ-290 מיליון שקל בגין כל תקופת השכירות.
בנוסף, החברה חתמה על הסכם עם חברת לוגיסטיקה מובילה לשכירות המרכז הלוגיסטי הרביעי בפארק גב ים מפרץ חיפה, בשטח כולל של כ-20 אלף מ"ר, אשר יניב לחברה הכנסות של כ-50 מיליון שקל עבור כל תקופת השכירות.
 
אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב ים, מסר כי "הביקוש במרכזי ובפארקי ההיי-טק המובילים נמשך בעוצמה רבה וצפוי להתחזק בשנים הקרובות. השוק חווה ביקוש מצד חברות טכנולוגיה בינלאומיות להקמת מרכזי פיתוח והרחבתם של מרכזים קיימים - ביקוש שמשדר צמיחה מואצת בתחום המשרדים".
עוד מציין יעקובוביץ כי במקביל "גב ים הציבה לעצמה יעד להרחיב את פעילותה בתחום המרכזים הלוגיסטיים ומתחמי תעשייה ומלאכה, בסמיכות לעורקי תנועה ראשיים ולמרכזי הצריכה המרכזיים. ענף זה מהווה מנוע צמיחה נוסף ויציב, עם ביקוש נרחב, ומסומן כאחד המוקדים העתידיים של פעילות החברה".
לדברי גב ים, פעילות הייזום של החברה כוללת כיום 13 פרויקטים בשטח כולל של כ-660 אלף מ"ר (כאשר כ-500 אלף מ"ר מהם מהווים את החלק של החברה), בהשקעה של כ-4.5 מיליארד שקל. בחברה מציינים כי עם השלמת הפרויקטים האלה ואכלוסם עד סוף 2026, הכנסות החברה יגדלו בהדרגה לכ-950 מיליון שקל בשנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה