השוק

נובולוג רוכשת 55% מחברת עין טל ב-32 מיליון שקל

עין טל, המפעילה מרכז רפואי כירורגי המתמקד ברפואת עיניים, מבצעת מדי שנה יותר מ-10,000 ניתוחים. מנכ"ל נובולוג: "נפעל להרחבת השירותים המוצעים על ידי עין טל, תוך מיקוד בשירותי בריאות חדשניים"

איתמר כהן | 
נובולוג (צילום נובולוג)
חברת נובולוג, העוסקת במתן שירותי בריאות, הודיעה היום (שני) כי חתמה על הסכם לרכישת 55% ממניות חברת עין טל תמורת כ-32.3% מיליון שקל. לאחר השלמה העסקה, עין טל תרד לאחזקה של 25% בחברה, וקבוצת הראל ביטוח תחזיק ב-20% הנותרים.
עין טל מפעילה מרכז רפואי כירורגי המתמקד ברפואת עיניים, שבו חדרי ניתוח וחדרי טיפולים ייעודיים, מכון בדיקות והדמיות ומערך אופטומטריה. החברה מבצעת מדי שנה יותר מ-10,000 ניתוחים בתחום רפואת העין. בנוסף, היא מחזיקה במחצית מהונה המונפק של עין טל הדסה, רשת להסרת משקפיים המונה שישה סניפים.
  
עירן טאוס, מנכ"ל נובולוג, מסר כי "הרכישה מהווה נדבך נוסף במימוש האסטרטגיה של נובולוג להרחבת פעילותה בעולם שירותי הבריאות, תוך הרחבת סל השירותים ללקוחות הקצה הפרטיים. בכוונתנו לפעול להרחבת השירותים המוצעים על ידי עין טל, תוך מיקוד בשירותי בריאות חדשניים ודיגיטליים".
חיליק אסיה, מנכ"ל עין טל, הוסיף כי "קבוצת עין טל והראל חברה לביטוח מצפות לפעול במשותף עם נובולוג להמשך צמיחתה של עין טל. הסינרגיה בין החברות מחזקת משמעותית את היכולת של עין טל ליישם את מטרותיה האסטרטגיות, תוך הרחבת מגוון המוצרים שאותם היא מציעה ללקוחותיה".
נובולוג, שהוקמה ב-1966 ומעסיקה כ-750 עובדים, נסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-1.5 מיליארד שקל. החברה יוצגה בעסקה על ידי עו"ד אייל קליינמינץ ממשרד תומר מהרשק ושות', ועין טל יוצגה על ידי עו"ד מיכל רדנאי-זאבי ממשרד יוסי ולוי ושות'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה